יממה לאחר השבעת דונלד טראמפ: חשבון הטוויטר של השלוחה של רשת BBC הבריטית בנורת'המפטון נפרץ הבוקר (שבת) ונכתב בו: "עדכון מיוחד: הנשיא טראמפ נפגע בידו לאחר שנורה". הציוץ נמחק כעבור זמן קצר, אבל מספר משתמשים הספיקו לשתף את הפרסום. דובר BBC מסר בתגובה כי חשבון הטוויטר המדובר נפרץ, והם חוקרים את הסיבות שהובילו לכך. הוא הוסיף: "אנחנו נוקטים בצעדים כדי לוודא שהדבר לא יקרה שנית".



הציוץ שבו דווח על פציעה לכאורה של דונלד טראמפ. צילום מסך מתוך טוויטר



מאוחר יותר, הם צייצו התנצלות: "מתנצלים בפני כל אלו שראו את הציוץ הלא שגרתי שפורסם בחשבון שלנו הבוקר, החשבון נפרץ ואנחנו מנסים להבין מה קרה".





טראמפ הושבע אמש לתפקיד נשיא ארצות הברית ונכנס בכך רשמית לתפקידו, במקומו של ברק אובמה. הוא הנשיא ה-45 של ארצות הברית של אמריקה. הטקס בגבעת הקפיטול שבבירה וושינגטון נערך מול קהל של מאות אלפים ובנוכחות בכירי המערכת הפוליטית האמריקאית. מייק פנס הושבע לתפקיד הסגן. לאחר ההשבעה נאם טראמפ את נאומו הראשון כנשיא, נאום שהמשיך את הקו שאפיין את מצע הבחירות שלו.



זו אינה הפעם הראשונה שהרשת הבריטית מעוררת סערה בטוויטר: ביוני 2015 אחת מהמגישות ברשת צייצה כי המלכה אליזבת השנייה מתה. גורמים טענו כי מדובר היה במתיחה לא מוצלחת וכי המגישה עצמה לא כתבה את הציוץ המדובר, אלא אדם אחר שהשתמש במכשיר הטלפון שלה, אשר החשבון מקושר אליו.