במהלך קמפיין הבחירות, נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, מתח פעמים רבות ביקורת על התקשורת האמריקאית, בטענה שזו משקרת ותוקפת אותו בלי סיבה. סטיב באנון, יועצו הבכיר של טראמפ, תקף הלילה (שישי) את התקשורת האמריקאית בצורה חריפה, ואמר: "התקשורת צריכה לשתוק".

בראיון נדיר שהעניק מוקדם יותר השבוע לניו יורק טיימס, הציג באנון את כלי התקשורת השונים כ"אופוזיציה" והוסיף כי "התקשורת צריכה להיות מובכת מההפסד ולהתחיל להקשיב". באנון טען כי "יש חלקים בתקשורת שעדיין לא הפנימו את העובדה שטראמפ הוא הנשיא". 
באנון התייחס לעצמו במהלך הראיון כ"דארת רייד" ואמר, בנימה אירונית, כי טראמפ "נבחר בזכות תמיכה של ההוביטים מהמעמד הפועל". הוא נשאל האם התקשורת איבדה את המהימנות שלה בעיניו, וענה: "שאלת המהימנות של התקשורת? אתם צוחקים עלי? אין להם מהימנות ואינטיליגנציה כלשהי, והם לא עובדים קשה".
כזכור, מינויו של באנון, שהיה מנכ"ל קמפיין הבחירות של הנשיא, עורר תגובות נזעמות מצד ארגונים יהודיים ומצד בכירים דמוקרטים לנוכח העמדות האנטישמיות שעמן מזוהה באנון.

באנון, לשעבר בנקאי בגולדמן זאקס ומפיק בהוליווד, הקים את אתר החדשות השמרני "ברייברט" שהפך לשופר של "האלט-רייט", פעילי הימין הקיצוני שבין השאר מתנגדים להגירה, תומכים בעליונות הגזע הלבן, מחזיקים בעמדות אנטישמיות והומופוביות ומשתמשים ברשתות החברתיות על מנת לקדם את האידיאולוגיה שלהם. רעייתו לשעבר של באנון, שהאשימה אותו כי הוא תקף אותה פיזית, טענה בעבר כי הוא אמר לה שהוא לא רוצה שבנותיו "ילכו לבית ספר עם יהודים".