אמרה עממית ידועה אומרת: "תיזהר עם החלומות שלך, אתה עוד עלול להגשים אותם". ג'יין פארק מבריטניה יכולה להעיד שהאמרה נכונה. פארק זכתה במיליון יורו כשהייתה בת 17 בלבד, בתחרות ה"יורו מיליון" של חברת קמלוט. מה שלדעתה הרס את חייה. לדבריה, היא לפעמים מייחלת לכך שלא הייתה קונה את הכרטיס הזוכה "הארור".
כעת, בגיל 21, היא טוענת שהיא חשה את הנטל הקשה, להגדרתה, של להיות מיליונרית, ושלדעתה אסור לתת לאנשים לזכות בלוטו, עד שימלאו להם 18 לכל הפחות. "לפעמים זה מרגיש כאילו הזכייה בלוטו הרסה את חיי", הודתה, כשאנחנו יודעים שאתם רק חושבים על להתחלף איתה. על פי הדיווחים, בכוונתה של פארק לתבוע את חברת קמלוט על העוול שנגרם לה כתוצאה מהזכייה.

צילום מסך מאטרו
צילום מסך מאטרו



מאז הזכייה, פארק הוציאה כספים רבים, ביניהם על הגדלת חזה, שני בתים וכלב צ'יוואווה. אך למרות זאת, היא אומרת שהיא לא מצליחה למצוא מטרה לחייה. "חשבתי שזה יעשה את חיי פי עשרה יותר טוב, אך זה עשה אותם פי עשרה גרוע יותר", היא סיפרה. "רוב הזמן אני מייחלת לכך שלא היה לי כסף כלל. אני אומרת לעצמי שהחיים שלי היו הרבה יותר קלים אם לא הייתי זוכה'".
עוד סיפרה כי אנשים מביטים בה בקנאה וחושבים לעצמם, "'הלוואי והיה לי אורח החיים שלה, הלוואי והיה לי הכסף שלה', אבל הם לא מבינים את הלחץ שאני נתונה לו".
 
"יש לי דברים חומריים אבל חוץ מזה, החיים שלי ריקים. מה המטרה שלי בחיים?", מתלוננת פארק. מעבר לתחושת הריקנות, היא אף הסתבכה לאחרונה עם החוק, וטוענת לחפותה למרות שהואשמה כי נהגה בשכרות ותעמוד למשפט בחודש הבא. אגב, באותו הזמן "הארור" בו זכתה בפרס הגדול ב-2013, היא עבדה בתפקיד ניהולי זמני והרוויחה שמונה יורו בשעה והתגוררה יחד עם אמה. החברה דרכה זכתה בסכום האדיר, מינתה לה יועץ כדי לעזור לה להתמודד עם הזכייה.



צילום מסך מאטרו
צילום מסך מאטרו
ארבע שנים לאחר מכן, הצעירה מאמינה שאסור לתת לאנשים כה צעירים לזכות בסכומים אדירים כאלה: "קראתי על זוכים אחרים בלוטו שפשוט בזבזו את הכל ואני לגמרי מבינה איך זה יכול לקרות", היא אמרה, "תקעו אותי עם יועץ כלכלי שהשתמש במילים כמו אגרת חוב. לא היה לי מושג למה הכוונה".
דובר של החברה באמצעותה זכתה, קמלוט, סיפר: "הייתי בקשר עם ג'יין מפעם לפעם מאז הזכייה שלה כדי להציע תמיכה שוטפת. זה תמיד נתון בידי הזוכים אם לקבל את התמיכה". הוא הוסיף כי "אנחנו נמשיך לתמוך בג'יין בכל דרך שרק נוכל אם זה מה שתרצה".