משטרת פולסון, ארה"ב, גרמה למהומה בפייסבוק ובקרב משתמשי הסם קריסטל מת' (מטאמורפין) באשר הם, לאחר שהעלתה פוסט מתיחה בו היא מזהירה משתמשי מת' שהסם האהוב עליהם נגוע בווירוס הזיקה.

בפוסט המפוברק, הזהירה המשטרה משתמשים בסם כי יתכן שהסם נגוע בוירוס הזיקה. "אם רכשתם לאחרונה מת' במונטנה, וושינגטון או איידהו יתכן שהוא נגוע בווירוס הזיקה", נכתב בפוסט בדף הפייסבוק של משטרת פולסון. בפוסט ביקשה המשטרה ממשתמשי הסם להביא את כל המת' שברשותם לבדיקה חינם. אומנם איש לא קפץ על ההצעה והגיע פיזית למקום, אך הפוסט גרם לתוצאה חיובית אחרת.

משתמשים מודאגים רבים נחשפו לפוסט ודאגו ליצור קשר עם המשטרה כדי להתעדכן בנושא. מאז פורסם הפוסט, המשטרה הרוויחה למעלה מ-1000עוקבים חדשים, והפוסט עצמו זכה לחשיפה רבה של כ-6.7 אלף לייקים, 18 אלף שיתופים ו-1.3 אלף תגובות. רב"ט ג'ורג' סימפסון ממשטרת פולסון, סיפר כי הסיבה האמיתית לפרסום הפוסט הכוזב היא רצון ליצור דיאלוג עם המשתמשים, וכן להפנות אותם לגורמים המתאימים לטיפול. 
נכון לעכשיו, למעלה מחצי תריסר אנשים התקשרו למשטרת פולסון והתוודו על כך שהם מכורים לסם. המשטרה בתגובה הפנתה אותם המשטרה למכוני בריאות לטיפול בהתמכרויות.

 
 
כאמור התגובות לפוסט היו רבות, וקהל המגיבים היה חלוק בדעתו בנושא. היו גולשים רבים שמצאו את כל הסיפור משעשע, כמו בחור בשם ג'ים שכתב, "אם רכשתם לאחרונה מת' ממונטנה, וושינגטון או איידהו אתם כנראה רד נקס מתים". אחרים התעצבנו ובחור בשם אנת'וני אף הראה רצינות והבנה כללית בחומר, וטען כי "זה הדבר הטיפשי ביותר שראיתי. זיקה לא יכולה לשרוד בכימיכל מטאמורפין. האם אתם באמת תחנת משטרה אמיתית?", ומגיב ממורמר אחר כתב, "שוטרים משקרים ומטעים את הציבור...אין בזה שום דבר חדש". גולש אחד סיכם את הפוסט בצורה הטובה ביותר וכתב ש"התגובות האלו מצחיקות יותר מהפוסט".