ישנם הרבה עבריינים מוזרים בעולמנו, אבל נראה שכל יום מגיע אחד חדש וגורם לשאר להראות נורמליים. הסיפור הבא כל כך הזוי, שנראה כאילו נלקח מאיזו סדרה קומית בפריים טיים, אבל הוא אמיתי לחלוטין.

ממש לאחרונה, העלה שוטר מטאקומה, וושינגטון, פוסט משעשע במיוחד, על עבריין בו נתקל. "שוטר מטאקומה תפס נהג עבריין שנסע במהירות 180 קמ"ש בנתיב התחבורה הציבורית, עם הגברת הצעירה הזו כנוסעת שלו", כתב השוטר טוד בארטולאק  בטוויטר שלו, מתחת לתמונה המשעשעת של הנהג עם לא אחר מאשר בובה לצידו. לא רק זאת, לדבריו גם מדובר בבובה בגודל טבעי, האמיתי ביותר למראה שיצא לו לראות. 

כמובן, שכל הסיפור משעשע למעט הנהיגה במהירות מופרזת, עליה קיבל העבריין ההזוי קנס כספי, והוא גם נענש על כך שנסע בנתיב של תחבורה ציבורית כמובן. אך למרות שמדובר בעבריינות לכל דבר, קשה שלא לראות את הצד המשעשע בסיפור וכך גם חשב בארטולאק. "הצד החיובי הוא ששניהם חגרו את חגורת הבטיחות שלהם!", כתב בטוויטר שלו.

הזוי ככל שהסיפור יהיה, מסתבר שזו לא הפעם הראשונה שזה קורה, לפחות בארה"ב. מידי פעם צצים על הכביש נהגים שלוקחים "טרמפ" בובות, כל זאת כדי לנסוע בנתיב מהיר יחסית, בעיקר בשעה של פקקים. נכון לעכשיו, הקנס על נסיעה בנתיב תחבורה משותפת הוא 136 דולרים. במחיר כזה אפשר לקנות עוד כמה בובות בגודל טבעי, לא?

גם העוקבים של בארטולאק. מצאו את הסיפור והתמונה הורסים, ומיהרו להגיב, וחלקם אף הכינו ממים מצחיקים.

אבל אדוני השוטר, זה היה רעיון שלה. צילום מסך:טוויטר
אבל אדוני השוטר, זה היה רעיון שלה. צילום מסך:טוויטר

 
זה היה רעיון שלה!

הדייט הכי יקר. צילום מסך: טוויטר
הדייט הכי יקר. צילום מסך: טוויטר


דייט יקר באופן מפתיע.