מירי רגב שוב גנבה את ההצגה. שרת התרבות והספורט ליוותה היום (רביעי) את קבוצת הכדורסל של עירוני נהריה לטורקיה למשחק נגד גזיאנטפספור במסגרת שמינית גמר היורופקאפ. עם שריקת הפתיחה, הניפה מירי רגב את דגל ישראל, דבר שגרר זעם בקרב הקהל המקומי, שקרא לעברה "פאק ישראל" ו"טורקיה טורקיה".


"הכנסנו אקשן למשחק הזה", אמרה השרה בתגובה לשריקות הבוז והוסיפה: "המשחק הזה הוא ספורט, אני מאמינה שספורט מחבר בין עמים ואנשים ושהטוב ביותר ינצח". גם במהלך המשחק הצוות של השרה הניפו דגלים והכניסו את הקהל המקומי לטירוף.



מוקדם יותר, שחקני נהריה עשו את דרכם למגרש באוטובוס משוריין בשיירה צבאית. אגב, האדם הכי שמח באוטובוס הייתה שרת התרבות. לפני ההמראה אמרה: "אני מאוד שמחה להיות כאן, לחזק את עירוני נהריה, היום כולנו עירוני נהריה. היו הרבה אתגרים לקראת הנסיעה ואני שמחה שהצלחנו להתגבר עליהם. אני רוצה להודות לממשל הטורקי על שיתוף הפעולה וההבנה, לכוחות הביטחון, לראש הממשלה, למשרד החוץ וכמובן למנכ"ל המשרד שלי יוסי שרעבי, שהובילו מתווה שייתן פתרון. לי חשוב להגיד דבר אחד: שהשחקנים יהיו רגועים ומרוכזים במה שהם יודעים לעשות הכי טוב".



כזכור, על נהריה נאסר על ידי השב"כ לצאת אל משחק החוץ, משחק הגומלין מול הקבוצה הטורקית, בשל סמיכות העיר למעוזי דאעש בסוריה והסכנה הביטחונית הגדולה. בסופו של דבר החליטה הקבוצה לשכור מאבטחים פרטיים, אלא שאז הטורקים הערימו קשיים ואסרו על כניסת מאבטחים עם נשק, אלא אם יצטרף שר לנסיעה.