אזרח ישראלי נעצר בנמל התעופה אל דוראדו בבוגוטה, לאחר שאיים בפצצה משום שהטיסה בבירת קולומביה לעיר בראנקיה התעכבה בכמעט שעתיים בעקבות תחזוקה בלתי צפויה למטוס. על פי הדיווחים בקולומביה, האיש גרם לפאניקה בטיסה 3134 של חברת "לאטאם" כשצעק כי יש לו פצצה. לאחר פינוי כל הנוסעים ומעצר הישראלי, בדיקת המשטרה העלתה כי האיום לא היה אמיתי וכי לא היתה סכנה לטיסה. האזרח הישראלי צפוי להיות מגורש מהמדינה.



אחד הנוסעים בטיסה אמר כי "האיש ישב שתי שורות לפני והחל לשחק, להתנהג כמו ליצן ולרקוד. הוא העמיד פנים שהוא אישה שרוקדת בקרנבל וכולם התחילו לצחוק". לדבריו, לאחר מכן, שכולם ישבו והמטוס כבר עמד לפני המראה, האיש אמר שיש לו פצצה בתיק הגב שלו. אחד הדיילים שמע אותו ואמר לו שהוא לא יכול להגיד את זה במטוס וקרא לאנשי האבטחה ואז הורידו את כל הנוסעים". 



ווילפרד גרסיה, נוסע נוסף, סיפר כי "הגיעה משטרה, כוחות כיבוי, אמבולנסים. הטיסה היתה אמורה להמריא ב-15:40, אבל בסופו של דבר יצאה ב-17:30.



חברת התעופה פרסמה הצהרה בתגובה לאירוע: "המהלך הגישה למסלול, אחד הנוסעים איים לפוצץ מטען, מה שגרם להפעלת כל אמצעי הבטיחות על ידי החברה והרשויות בנמל התעופה". עוד נאמר, כי לאחר בדיקת המשטרה, "לא נמצא איום אמיתי שסיכן א ביטחות הטיסה. הנוסע המטריד, בעל אזרחות ישראלית, הועבר לידי משטרת קולומביה".



בנוסף, נמסר מחברת התעופה, כי בחלק מאמצעי הביטחון, הנוסעים התבקשו לאתר את המטען שלהם. "הברה דוחה בתוקף כל התנהגות שמשפיעה על בטיחות ושלוות הנוסעים".