האירועים האנטישמיים בארצות הברית נמשכים: בית ספר יהודי בדרום פלורידה פונה היום (שני) מיושביו בעקבות איום על פצצה. מדובר בבית הספר ע"ש דיוויד פוסנק שנמצא העיר דייבי הסמוכה למיאמי. המשטרה המקומית נמצאת במקום והתלמידים וצוות המורים פונו לכנסייה סמוכה.



דיווחים על שיחות איומים הגיעו גם ממרכזים קהילתיים בבירמינגהם שבאלבמה, באשוויל שבקרוליינה הצפונית, ביורק ובהריסבורג שבפנסילבניה, באינדיאנפוליס שבאינדיאנה, בווילימינגטון שבדלוור וברוקוויל שבמרילנד. בכל המקומות פונו המרכזים לחלוטין מכל העובדים והתלמידים וכוחות משטרה גדולים סרקו את המבנים. 
 
מאז תחילת השנה דווח על לפחות 70 מקרים של התרעות על הטמנת פצצות במרכזים קהילתיים יהודיים ברחבי ארצות הברית, כאשר חלק מהמרכזים היוו יעד יותר מפעם אחת. הבולשת הפדרלית והמחלקה לזכויות אזרח במשרד המשפטים חוקרות את הפרשה בחשד לפשע שנאה, אולם עד כה לא ידוע מי עומד מאחורי שיחות האיום. אחת ההערכות הן כי מדובר באדם אחד שמסווה את קולו.

 
אתמול הושחת בית הקברות היהודי הר הכרמל בפילדלפיה, כשעשרות מצבות נותצו או נעקרו ממקומן. אהרון מלין, שגילה את הנזק הרב שנעשה במקום כאשר בא לבקר את קבר אביו, אמר כי "זה שובר את הלב שדבר כזה יקרה". מלין הוסיף כי הוא מקווה שלא מדובר באירוע אנטישמי. "אני מקווה שמדובר במעשה של נערים שיכורים, אבל כמות המצבות שנפגעו גורמות לי להאמין שמדובר באירוע אנטישמי".

בשבוע שעבר הושחתו כ-170 קברים הושחתו בבית הקברות היהודי "חסד של אמת" בסנט לואיס. גורמים במשטרה אמרו למספר כלי תקשורת כי הם חוקרים את נסיבות האירוע, ולא שוללים את האפשרות שהרקע לו הוא לאומני - אנטישמי.

לפני כשבוע וחצי התקבלה התרעה על פצצה בבניין הקונסוליה הישראלית במיאמי. בעקבות ההתרעה פונה הבניין, אולם בסריקות לא נמצא כל מטען.