נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, מאשים את קודמו בתפקיד, ברק אובמה, בארגון ההפגנות נגדו ובהדלפת מידע מהבית הלבן לתקשורת. בראיון שצפוי להיות משודר היום בתכונית "פוקס וחברים" ברשת פוקס ניוז, נשאל הנשיא אם הוא מאמין שאובמה מארגן את ההפגנות האחרונות ברחבי המדינה. תשובתו היתה: "אני חושב שהוא עומד מאחורי זה. אני גם חושב שזו פוליטיקה".



"הנשיא בוש האב לא פעל נגד מחליפו ביל קלינטון וקלינטון לא פעל נגד הנשיא בוש הבן שהחליף אותו", אמרו המנחים. "אתה אף לא יודע מהקורה מאחורי הקלעים. אתה כנראה צודק אבל אתה לא באמת יודע", ענה טראמפ.



הנשיא הוסיף, כי "אני מאמין שאנשי אובמה עומדים מאחורי חלק מההדלפות, שהן מאוד רציניות ופוגעות בביטחון הלאומי. אבל זאת פוליטיקה, אני מבין את זה וזה כנראה יימשך".



אתמול התייחס טראמפ לטעות המביכה שאירעה בטקס האוסקר, כשהסרט "לה לה לנד" הוכרז בטעות כסרט הטוב ביותר במקום "אור ירח". במהלך הטקס הרבו המנחה ג'ימי קימל וחלק ממקבלי הפרס לתקוף את טראמפ.



בראיון לרשת ברייטבארט, אמר הנשיא כי הטעות המביכה קרתה בגלל שהמפיקים התמקדו יותר מדי בפוליטיקה. "אני חושב שהם היו מרוכזים כל כך בפוליטיקה, שהם לא שמו לב מה קורה" אמר טראמפ. "זה היה קצת עצוב. זה לקח את מהזוהר של הטקס. לא היתה תחושה של ערב זוהר. הייתי בטקס האוסקר והשנה היה חסר משהו והדרך שבה הוא הסתיים היתה עצובה".