תגידו מזל טוב למארק צוקרברג. נשיא פייסבוק הודיע הערב (חמישי) שהוא ואשתו פריסיליה מצפים לתינוקת, שתהיה אחות למקס בת השנתיים. יזם האינטרנט היהודי בחר כמובן לבשר על ההיריון באמצעות הרשת החברתית הפופולרית, שהוא גם אחד ממייסדיה, בפוסט שזכה למאות אלפי לייקים, שעה אחת בלבד לאחר שפורסם.



במכתב המרגש שכתב שיתף צוקרברג בן ה-32 את עוקביו בקשיים שעבר יחד עם רעייתו בהריון הקודם, ובפחדים שליוו אותם כתוצאה מכך: "לאחר החוויה הקשה שלנו עם מקס, לא היינו בטוחים שנוכל להביא לעולם ילד נוסף. כשפריסיליה ואני גילינו שהיא שוב בהיריון, התקווה הראשונה שלנו הייתה שילדינו יהיה בריא".




בהמשך דבריו הוא הדגיש את השמחה שחש הזוג כשנודע להם שמדובר בבת נוספת: "התקווה השנייה שלי הייתה שזו תהיה בת. אני לא יכול לחשוב על מתנה גדולה יותר מאשר אחות ואנו כל כך שמחים שלמקס וילדתנו יהיה זו את זו".



החיבה למין הנשי לא נגמרה כאן. צוקרברג, אולי באווירת יום האישה הבינלאומי, סיפר על התרומה המכרעת של אחיותיו לאדם שהוא כיום, ולזו של נשים באופן כללי לחיים של כולנו: "גדלתי עם שלוש אחיות וזכיתי ללמוד מנשים חכמות וחזקות. הן לא היו רק אחיות, אלא גם חברותיי הטובות ביותר. לפריסיליה היו שתי אחיות ובזכותן היא הבינה את החשיבות של משפחה, דאגה לאחרים ועבודה קשה. כולנו אנשים טובים יותר בזכות נשים חזקות שנוכחות בחיינו - אחיות, אמהות וחברות". 


מארק ופרסיליה צוקרברג. מאושרים. צילום: רויטרס