תעלומה: מהן נסיבות מותה של שרית פפטא, צעירה בת 23 מפתח תקווה שמתה בזמן ששהתה במלון דרכים במומאי שבהודו. מבדיקות ראשונות שנעשו בגופתה עולה חשד כי חנק שנגרם לה תוך כדי שהקיאה - הוא הגורם למותה. המשטרה המקומית שחוקרת את המקרה ביקשה מבן זוגה של הצעירה ומחברו להישאר במדינה עד לסיום הליך הבדיקה. החבר של פפטא נמצא במצב נפשי קשה, וטרם השלים עם מותה של בן זוגו. לדברי מקורבים להוריה, הם "בקריסה טוטאלית, פשוט המומים ובחוסר ודאות שמטריף אותם".



דודה של הצעירה, ישראל פפטא, סיפר ל"מעריב": "האחיינית שלי והחבר שלה יצאו לטיול בהודו לפני כחודשיים והיו אמורים להישאר שם כחמישה חודשים, כאשר את הטיול תכננו לסיים בתאילנד". הדוד הסביר כי "הם הגיעו למלון ללא מעלית במומבאי, השתכנו בקומה החמישית מה שבסופו של דבר היה בעוכריה".



לדברי הדוד, שרית חשה ברע והחלה להקיא בלילה של יום שני, 24 שעות אחרי שהגיעו למלון. "החבר שלה פנה אל צוות המלון, ואלו הזעיקו צוותים רפואיים כדי להובילה לבית החולים", הסביר פפטא, "בשל העובדה שהם שהו בקומה החמישית, החבר בסיוע של אחרים, נאלץ להוריד אותה חמש קומות ברגל, ועד הגעת הצוות הרפואי - היא כבר קיפחה את חייה".



פפטא הוסיף כי "מבחינת המשפחה, הכל עדיין בגדר תעלומה כי לא ניתן להבין דבר מבן הזוג שלה שעדיין נמצא בהודו. אין לנו מושג לצערנו מה גרם לחנק שבגינו היא נפטרה. אנחנו יושבים כאן חסרי אונים ומחוסרים מידע, רק יודעים על אובדן עצום". הוא ציין כי "המשטרה בהודו השאירה במדינה את החבר שלה וחבר שלו, כי הם האחרונים שהיו לצידה, ויודעים מה התרחש".



האם לטענתכם היא הורעלה?


"למען האמת אני לא יכול להגיד שכן, ובאותה נימה לא יכול להגיד שלא. אנחנו פשוט לא יודעים - אין לנו קשר רציף איתם ואנחנו לא מכירים את הפרטים המשמעותיים מהיממה שלפני האירוע הטראגי. אנחנו ממתינים לקבל אפילו שבבי מידע, על מנת להבין את התמונה במלואה. זה אסון גדול עבור המשפחה שלנו ואני כנציג המשפחה שזו אחיינית שלי צריך במקביל לעמוד בקשר עם הגורמים במשרד החוץ בקונסוליה וובהודו וכמובן לשמור גם על אחי ורעייתו שנמצאים בשיברון".