שרית פפטא, צעירה בת 23 מפתח תקווה, מצאה את מותה במהלך טיולה בהודו, בזמן ששהתה בבית מלון במומבאי. מבדיקות שבוצעו בהודו התגלה כי פפטא נפטרה מחנק תוך כדי שחשה ברע והקיאה. אולם הנתיחה שלאחר המוות טרם הסתיימה ורק אחריה ידעו הוריה, שאיבדו ברגע אחד את בתם הבכורה, מה גרם לה להיות במצב של חנק. חיים פפטא, אביה של שרית, סיפר הבוקר (חמישי) בשיחה עם אילה חסון ב-103FM על התחושות הקשות ועל רגעיה האחרונים. 



"זה כאב גדול מאוד למשפחה שלנו. היא יצאה לטיול שנתיים אחרי שסיימה את הצבא, נסעה עם החבר להודו. היא עבדה בתעשייה הצבאית שנתיים וחסכה כסף בשביל זה". 



מה קרה שם?


"היא נסעה מהדרום ברכבת 40 שעות לכיוון מרכז הודו. למחרת, בשעה 22:00 שעון הודו היא הייתה במסעדה ואכלה עם חבר שהצטרף אליהם בהמשך. הם ישבו במסעדה ואכלו פסטה. אחרי שסיימו שם הם חזרו למלון ועלו לחדר. בהתחלה הם היו שלושה והחבר הנוסף ירד לקומה התחתונה. שם זה התחיל. היא חשה ברע והקיאה, ותוך כדי איבדה את ההכרה ושם זה נגמר, בצורה כזאת".





היה משהו מוזר במזון? אלרגיה?
"הילדה בריאה לחלוטין, היא עשתה את כל הבדיקות לפני שהיא טסה. אין לה שום אלרגיה רפואית. היא נסעה לשם ואמורה לחזור ככה... קשה לנו, אשתי לא יכולה לדבר וגם לי קשה אני כל הזמן נחנק".



עשו נתיחה בהודו לבירור סיבת המוות?
כן. התקשרו אליי הקונסוליות של ישראל והודו ואני אישרתי את הנתיחה בחוסר ברירה, כדי שיוכלו להחזיר את הגופה שלה לארץ".



אתה יודע את התוצאות?
"יש תוצאה שהיא נפטרה מחנק, ואנו אמורים לקבל תשובה סופית מה גרם לה להיות בחנק ולהקיא. אין לנו עדיין את התשובות האלה ונקבל אותן בימים הקרובים".