שדרנית הטלוויזיה הלבנונית, מריה מעלוף, קוראת לישראל לממש את איומיה ולחסל את מזכ"ל ארגון החיזבאללה, חסן נסראללה. בשני ציוצים שפרסמה בלילה שבין שבת לראשון, כותבת מעלוף בדף הטוויטר שלה: "אם ישראל רוצה באמת שלום, אז שתוכיח זאת ותחתום על הסכמים עם חיזבאללה. שכן, עד היום לא נפטרנו מחסן נסראללה, שמשלה אותנו עם מלחמתו נגדה".


זמן קצר לאחר מכן, צייצה שוב: "אם ישראל רואה בחסן נסראללה אויב שלה, מדוע אינה מבצעת תקיפה אווירית שתפטור אותנו ממנו, כך אנחנו מאמינים לה והיא מגנה על עצמה?". ציוץ זה של מעלוף צויץ מחדש על ידי 200 מתוך 222 אלף העוקבים אחריה. מתוך עשרות התגובות, היו כאלה שזעמו ואף קיללו את מעלוף, בת העדה המארונית, המוכרת בעמדתה נגד המשטר הסורי, וכאלה שהגיבו כי "הדבר לא יקרה, מאחר וישראל וחיזבאללה באותו צד". בלבנון עולה שוב ושוב בחודשים האחרונים החשש, שחיזבאללה עלול להביא להבערת לבנון, בשל מעורבותו בלחימה לצד המשטר הסורי.
 


לפני שבוע איים בנו של שגריר סוריה בירדן, חיידרה בהג'ת סולימאן, להרוג את מעלוף. "למי שאוהב את תוכניות הזנות... עליכם לראות את הזונה הגדולה מריה מעלוף כשהיא מקיאה מתוך ערוץ MTV הלבנוני", כתב חיידרה בדף הפייסבוק שלו. "את תשלמי את מחיר הנביחות שלך בקרוב, זונת התקשורת הערבית". הוא אף תקף את עברה: "הערה.. התיקים הישנים שלך לא נשכחו בסוריה, והכל אצלנו מוקלט. הדבר האחרון שאני אומר, 'הנקמה היא ארוחה שאוכלים לאחר שהיא מתקררת'. חבל התלייה אצלנו והאשפה מוכנה". בתגובה היא קראה לשלטונות ארצה להעמיד אותו לדין.
 
מריה מעלוף נחשבת לאחת הדמויות המרכזיות בתקשורת הלבנונית, הפועלים נגד איראן, מיליציות החיזבאללה ומשטרו של הנשיא הסורי בשאר אסד בכל מדינות ערב. גם בארצה, היא "רכשה" לעצמה שונאים רבים גם בתוך לבנון, מלבד חיזבאללה, שכן היא מעלה במסגרת תוכנית "התוכנית האחרונה" שאלות נוקבות, כולל חשיפת שחיתות בצמרת המדינה.