בהמשך להחלטת ארה"ב, בריטניה תאסור גם היא על נוסעים להעלות את רוב סוגי המכשירים האלקטורניים למטוסים שיינחתו בשטחה מכמה מדינות במזרח התיכון וצפון אפריקה. הפרטים המדויקים של האיסור הבריטי לא ידועים עדיין ויתפרסמו כנראה מאוחר יותר היום (שלישי), אך הוא צפוי להיות דומה למגבלות שהשיתו האמריקאים. 

כזכור, היום הודיעה ארצות הברית על הנוהל החדש שצפוי להיאכף מהיום, בעקבות איום טרור שלא פורט. בכירים שסיפרו על העניין לרויטרס ציינו כי הנושא נשקל מזה מספר שבועות, אז למדו הרשויות על האיום לראשונה. אחד המקורות ציין כי האיסור יהיה תקף עבור כעשר חברות תעופה ממדינות במזרח התיכון ובצפון אפריקה. 
חברות אמריקאיות לא היו כלולות באיסור כך אמרו הבכירים. נוסעי חברות אלו יוכלו לשאת את המטען שלהם, כולל טאבלטים, מכשירי DVD,  מחשבים ניידים ומצלמות. 

ב-CNN צוין כי האיסור על מכשירים אלקטרונים קשור לאל קאעידה וכי חלק מהמידע על איום הטרור הגיע מפשיטה שערכו הכוחות האמריקאים בתימן. בכיר בחברת תעופה אמר ל-CNN כי קיים חשש מנוסעים שמגיעים ממדינות מסויימות. הם הוסיפו כי הם מאמינים כי האיום ינוטרל במידה והנוסע יעבור דרך עיר נוספת עם נהלי מיון נוספים, אמינים יותר. ההוראה היא להבטיח אמצעי אבטחה משופרים בשדות תעופה נבחרים במשך זמן מוגבל.