אירוע טרור משולב הפר את שגרת יומם השלווה של תושבי לונדון: על פי הדיווחים, שוטר נדקר בתוך בניין הפרלמנט, או בסמוך לו. החשוד בדקירה נורה, ולאחר מכן דווח כי מכונית פגעה בלפחות עשרה אנשים על גשר וסטמינסטר. בנוסף, ארבעה אנשים נהרגו באירוע. העוצר שהוטל על בניין הפרלמנט בעקבות האירועים, הוסר לאחר למעלה מארבע שעות. בנוסף, עם פרוץ האירועים, הגלגל הענק המפורסם בממלכה, london eye, נעצר ואנשים נותרו בתאי הנוסעים, כך דווח ברשת BBC.



ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי התייחסה לפיגוע ואמרה: "ליבי עם הפצועים וההרוגים באירוע מחריד זה, ועם משפחותיהם". ראש ממשלת צרפת אישר כי חלק מהפצועים הם תלמידים צרפתים בני 15-16, שהגיעו ללונדון במסגרת טיול של בית הספר. 



בחשבון הטוויטר הרשמי של ארמון האליזה נכתב: "הטרור השפיע על כולנו, ובצרפת אנחנו מבינים את סבלם של הבריטים כיום". 

בחשבון הטוויטר הרשמי של שגרירות גרמניה בלונדון נכתב כי הקנצלרית מרקל "מזעוזעת מהתקיפה של השוטרים ושל האזרחים ברחובות לונדון. מחשבותיי עם הפצועים, ואנחנו מפנים את הסולידריות שלנו כלפי תושבי הממלכה המאוחדת". 

עורך פוליטי ב-press association, אנדרו וודקוק, היה עד לאירוע מחלון משרדו. "שמעתי צעקות ויריות", סיפר, "הבטתי החוצה וראיתי שם קבוצה של 40-50 אנשים שרצו לכיוון רובע הפרלמנט. נראה כאילו הם בורחים מפני מישהו". עד ראייה צייץ בטוויטר: "כשהסתכלתי לעבר הגשר, ראיתי בבירור לפחות שמונה אנשים פצועים שרועים על הרצפה". עד ראייה אחר סיפר ל-BBC כי ראה מחלון משרדו את המחבל בעת שתקף את השוטרים. "ראיתי אותו עם הסכין, ואחר כך ראיתי את השוטר שהותקף מקבל טיפול רפואי, ואת שאר השוטרים סוגרים את המתחם".



אדם שנכח בסמוך לזירה סיפר ל-BBC כי בעת שצעד לאורך הגשר ראה אוטובוס עוצר ואנשים יורדים ממנו. "ראיתי שלוש גופות ואנשים צועקים", שיתף "בהתחלה אנשים ניסו לעזור לאלו ששכבו על הרצפה, אבל לאחר מכן הם ניסו לברוח מהמקום".



מספר אנשים צייצו בחשבון הטוויטר שלהם כי ראו את שר החוץ הבריטי לענייני המזרח התיכון מבצע החייאה בשוטר שנפגע.




ראש ממשלת בריטניה לשעבר, דיוויד קמרון, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "ליבי ומחשבותיי עם משפחות הפצועים והנרצחים. אלו שתוקפים את הדמוקרטיה שלנו בשיטות ברבריות לא ינצחו".




המשטרה המקומית הודיעה מוקדם יותר היום כי הם מבקשים מהאזרחים להימנע מהלהגיע לאזור הפרלמנט, הווייטהול, גשר ווסטמיניסטר, גשר למבט ולויקטוריה סטריט. לדבריהם, הדבר נדרש כדי לאפשר לשירותי ההצלה המקומיים להגיע ולנהל את האירוע. כוחות גדולים של משטרה עדיין נמצאים במקום.