מזדהים עם הממלכה: גילויי סולידריות כלפי הבריטים וקורבנות הפיגוע בלונדון, הופיעו ביממה האחרונה ברחבי העולם המערבי. מגדל אייפל הוחשך אתמול לחלוטין כאות הזדהות עם ההתקפה וכך גמלו הצרפתים לאנגלים שעשו דבר דומה בעת פיגועי נובמבר 2015 בפריז. האורות הזוהרים הוחשכו לאט בחצות אתמול, השעה שבה בדרך כלל האורות זוהרים יותר מתמיד. הביג בן לעומת זאת, הואר כדי לכבד את הקורבנות, כולל אחד השוטרים שהוכרז כגיבור אחרי שנדקר למוות.



הבניין של עיריית תל אביב בכיכר רבין הוחשך, כאשר הדגל הבריטי הוקרן על כל הבניין. התמונה פורסמה בעיתונים באנגליה, שהתרגשו מהמחווה, וליוו אותה בידיעה: "תל אביב אחת הערים שהביעה את רחשי ליבה לקורבנות בלונדון". בפאטיה בהודו פיסל אחד האזרחים פסל מדהים עם ציור של לונדון עליו ויד עליה נכתב: "עצרו את הטרוריזם. אנחנו בהודו מגנים את ההתקפה".



בנוסף, מלכת אנגליה, אליזבת השנייה, התייחסה לאירוע ואמרה "מחשבותיי ותפילותי עם אלו שנפגעו במתקפה הנוראית". ראש עיריית לונדון המוסלמי, סאדיק קאן, אמר כי "העיר לעולם לא תשתפן מול התקפות הטרור נגדה". אנגלה מרקל קנצלרית גרמניה גינתה את פעולת הטרור ואמרה: "נעמוד לצד בריטניה בצורה תקיפה. למרות שהרקע לתקיפה עוד לא הובהר לחלוטין אני מדגישה מחדש שגרמניה ואזרחיה עומדים לצד הבריטים במאבקם נגד כל צורות הטרור".



נשיא ארה"ב דונלד טראמפ מיהר אף הוא לגנות את ההתקפה, והתקשר לראש ממשלת אנגליה תרזה מיי. בציוץ שלו סיפר טראמפ שהציע את תנחומיו לראש הממשלה וקבע שהיא חזקה.




לעומת זאת, בנו בן ה-45 של דונאלד טראמפ, דונאלד טראמפ ג'וניור עורר סערת רוחות אחרי שטען נגד דברי ראש עיריית לונדון שטרור הוא נושא שכל עיר בעולם מהערבי מתמודדת איתו.



נשיא צרפת, פרנסואה הולנד, סיפר ששלח את תנחומיו לראש ממשלת בריטניה. בבלגיה עמדו דקת דומיה לזכר קורבנות מלפני שנה ואנשים הפגינו תוך יצירת לב בידם. גם ראש ממשלת קנדה, ג'סטין טרודו, אמר שנעצב מאוד מההתקפה הפחדנית על אזרחים תמימים. "זו התקפה נגד כל הדמוקרטיות בעולם". בקנה חוו התקפה דומה לא מכבר. "אני בטוח שהאזרחים של בריטניה יתעוררו מהאבל שלהם על מותם של הקורבנות חזקים יותר", הוסיף.