זה אומנם נשמע כמו בדיחה או מתיחה, אבל מדובר בסיפור אמיתי לחלוטין שהתרחש לאחרונה, והמשטרה נואשת למצוא את השודדים החצופים. לאחרונה, שוטרים בנאגפור שבהודו טענו כי עכברושים אחראים להיעלמות 25 קילוגרמים של מריחואנה.

השוטרים המקומיים מתייחסים לנושא במלוא החומרה. על פי דיווחים של אתר החדשות "Mumbai Mirror today", מריחואנה ואף כמות גדולה של משקאות חריפים נעלמו מהמקום בו אוחסנו בעיר. מדובר בחומרים שאוחסנו בעיר, לאחר שנתפסו בידיהם של עבריינים. 

via GIPHY

שוטר ותיק ממשטרת נאגפור, אבהאי פאנהקאר, סיפר כי אינו זוכר במדויק כמה בקבוקי משקאות חריפים נעלמו, כיוון שהם אוחסנו בעיר לפני כחמש שנים, אבהאי הוסיף שמפני שלא היה מתקן אחסון מסודר עבור הסמים והמשקאות, לרוב הם אוחסנו על הרצפה. "אולי כמה עכברושים יצרו חורים בשקיות בהן אוחסנה המריחואנה", אמר אבהאי.

לדעתו, העכברושים השובבים לא רק אכלו את הגראס, הם אף אחראים להעלמות בקבוקי המשקאות החריפים. לטענתו, יתכן שהעכברושים הצליחו ליצור חורים גם בבקבוקי המשקאות, מה שגרם לנוזל שהיה בפנים להתאדות (או שהעכברושים שתו אותם?) מעבר להאשמת עכברושים, נכון לעכשיו אין למשטרת נאגפור כיווני חקירה נוספים. אך, מפקח המשטרה אמר כי מעתה יתקינו מצלמות אבטחה בחדר האחסון, עבור מקרים עתידיים.
אם כך, פירוש הדבר שקבוצה של עכברושים מגודלים ושעירים חגגו עם סמים ואלכוהול, או שמא אלו השוטרים שמנסים לכסות על מעשיהם?

via GIPHY