המבקרים והמהמרים במלון בלג'יו, אחד מבתי המלון המפורסמים ביותר בלאס וגאס, זכו אתמול לפנות בוקר לחוויה בלתי רגילה, כאשר קבוצת שודדים חמושה פרצה לחנות יוקרה במקום ואילצה מאות בני אדם להימלט בבהלה לעבר הסטריפ של עיר ההימורים. האירוע החל אחרי חצות שבין שישי לשבת, כאשר התקבלו דיווחים על יריות במלון היוקרה ועל אדם חמוש שמסתובב במקום. מנהלי המלון הכריזו על עוצר מיידי של 30 דקות וכוחות משטרה גדולים הוזעקו למלון והחלו בחיפושים.



בעקבות זאת החלה בהלה עצומה במקום, כאשר המהמרים בקזינו של בלג'יו והאורחים בחדרים מיהרו להתאסף בשדרה. "אלוהים אדירים. פאניקה אדירה בבלג'יו", צייצה גולשת בשם ג'ילי. "קרב ויריות. כולם בורחים. אני מתכופפת כרגע על הרצפה מתחת לשולחן. מה לעזאזל??!!".




פרצו באמצעות פטישים



עדי ראייה סיפרו כי ראו קבוצה של כמה שודדים במסכות שהגיעו לחנות היוקרה רולקס בלובי המלון והחלו לפרוץ לתוכה באמצעות פטישים. בסרטון שהועלה לרשתות החברתיות נראה אדם לבוש שחורים עם מסיכה של חזיר ורובה ביד עומד ליד החנות, ואז מצטרפים אליו עוד שני שודדים במסכות שנשאו תיקים ויחד הם נמלטו מהמקום.



במשטרה הכחישו את השמועות על אדם חמוש שמסתובב חופשי, אולם אישרו כי מדובר בחשד לשוד מזוין שבו היו מעורבים שלושה בני אדם, שאחד מהם הוא שפתח באש אך לא גרם לנפגעים. לפי המשטרה מספר בני אדם נעצרו, אולם עדיין לא ברור אם הם אכן החשודים בשוד עצמו. כמו כן לא נמסר מה שווי הרכוש שנגנב.