איסלנד היא מדינה נורדית קטנה עם אוכלוסיה של בסך הכל 300,000 איש, אך כפי שנהוג לומר הגודל לא קובע. המדינה השלווה הצליחה לעשות הרבה במהלך ההיסטוריה שלה, ובשנה האחרונה בלבד הם גם הצליחו להדהים באליפות אירופה לכדורגל,  ואפילו לנצח את אנגליה הגדולה ב-27 ביוני , 2016, ולהראות להם מהיכן בדיוק משתין הפיש אנד צ'יפס.

אך כעת נראה כי חגיגות הניצחון בריקיאוויק, בירת המדינה נמשכו עמוק אל תוך הלילה ומתחת לסדינים. על מנת לחגוג את המאורע המשמח בחרו התושבים בדרך מאוד מיוחדת, אך את הפרס קיבלו רק תשעה חודשים לאחר מכן. על פי דיווח מבית החולים של אוניברסיטת לנדספיטל בבירת המדינה, נרשם שם מספר שיא של לידות, בדיוק תשעה חודשים לאחר הזכייה הגדולה של קבוצת הכדורגל הלאומית.



רופא בבית החולים, אווגיר פטאר, צייץ לאחרונה כי "נרשם מספר שיא בשימוש באפידורלים  (משככי כאבים בלידה) במחלקת היולדות בסוף השבוע הזה -תשעה חודשים בדיוק לאחר ניצחון של 2-1 על אנגליה". עוד עולה, כי הצוות הרפואי עבד אותה עת קשה מן הרגיל, כדי להביא לאוויר העולם דור חדש של ויקינגים. נכון לעכשיו לא ידוע כמה איסלנדים נולדו באותו סוף שבוע סוער, אך בעיתון ה-VISIR  הסקנדינבי המאורע מכונה כ"בייבי בום", וגם שם סבורים כי הילודה גבוהה מהרגיל.