טרגדיה איומה בשחקים התרחשה אתמול במהלך טיסה של חברת איבריה מאירופה למיאמי, כאשר גבר מהעדה החרדית שהיה בטיסה לכבוד ירח הדבש שלו, אכל ארוחה עם רעייתו הטרייה ולאחר מכן חש ברע. הגבר, בן 32 ניגש לירכתי המטוס, התיישב והכרתו התערפלה. צוות המטוס חש אליו וביצע בו פעולות בו החייאה שכללו עיסויי לב אך לאחר כשעה של מאמצים להשיב אותו לחיים – נקבע מותו. 
הגבר, כך העיד הרופא שלו בקופת חולים מכבי, סבל מרגישות קריטית לפול שייתכן שהביאה למותו. משפחתו, שכאמור שייכת לעדה החרדית מתנגדת לנתיחת הגופה, אבל מאחר שמדובר במוות שהתרחש בארצות הברית הרשויות הפדרליות מסרבות לשחרר את הגופה והיא כרגע נמצאת בקירור במיאמי, כשנציגי משרד החוץ הישראלי מסייעים למשפחת הנפטר במאמצים לשחרר את הגופה ולהביא אותה לקבורה, ללא נתיחה אליה מתנגדת כאמור המשפחה מטעמי דת.
 
איש זק"א חיים ויינגרטן סיפר למעריב: "אתמול התקשרה לזק"א המשפחה של הנפטר. הם סיפרו על זוג שהתחתן לפני חודשיים שטס מספרד לפלורידה לחגוג ירח דבש. הם קיבלו אוכל בטיסה שהיה כשר על פי דרישתם. הגבר אכל את הארוחה ולאחר מכן חש לא טוב. הוא הלך לצד האחורי של המטוס וההכרה שלו התערפלה. צוות המטוס התחיל בעיסויים ופעולות החייאה אחרות במשך שעה שלאחריהן למרבה צער - נקבע מותו". 

עוד הוסיף ויינגרטן: "אשתו היתה לצידו וניסתה לסייע אך ללא הועיל. קברניט המטוס אפשר לה להתקשר מיידית למשפחתה כדי להודיע על האסון הכבד. האישה התקשרה למשפחתה בפלורידה והודיעה שהיא מגיעה עם גופת בעלה, כשהחשד הוא שהיה פול באוכל שבעלה אכל, אליו יש לו אלרגיה חמורה.  המשפחה התקשרה מיידית לזק"א בישראל שפנו למשטרה המקומית בפלורידה לבקש שהגופה לא תוטס לישראל מידית. בשלב זה אין היענות של השלטונות בארצות הברית לבקשה. במקביל פנינו לרופאו האיש של הנפטר שסיפר מסמכים לגבי רגישותו לפול. נציג זק"א בארצות הברית  נמצא לצד האישה והוא מעיד שהיא נמצאת  בסערת רגשות קשה מאוד".