לפחות אדם אחד נהרג ו-12 נפצעו באירוע דריסה שאירע הערב (חמישי) בטיימס סקוור בניו יורק, אחד המקומות העמוסים ביותר בעולם באנשים ובכלי רכב. לדברי עד ראייה שהיה במקום בשעת האירוע, מכונית ההונדה האדומה נסעה נגד כיוון התנועה ועל המדרכה ופגע בהולכי הרגל. בשלב הרכב ככל הנראה נתקע בעמוד בפינת הרחובות 45 וברודווי ונעצר כשהוא נשען עליו באלכסון, כשלפתע החלה לעלות באש. לאחר שהאירוע הסתיים, עצרה המשטרה את הנהג הפוגע ולקחה אותו לחקירה. הזירה נסגרה על ידי המשטרה. 


על פי דיווח ברשת CBS, שציטטה גורמים במשטרה המקומית, האירוע הוא ככל הנראה תאונה ולא קשור לטרור. גם גורם בממשל אמר כי על פי המידע הראשוני, לא מדובר בטרור. הבית הלבן מסר שהנשיא דונלד טראמפ דווח על האירוע ומקבל עדכונים שוטפים. עם זאת, גורמים המערכת אכיפת החוק בארה"ב אמרו כי הבולשת הפדרלית - ה-FBI - משתתפת בחקירת האירוע.

חשד לפיגוע דריסה בניו יורק


פצועה באירוע הדריסה בטיימס סקוור. צילום: רויטרס
פצועה באירוע הדריסה בטיימס סקוור. צילום: רויטרס



עד ראייה נוסף אמר לסוכנות הידיעות רויטרס כי במקום יש נעליים מפוזרות ואדם אחד מכוסה בשמיכה מוכתמת בדם ואילו אדם נוסף אמר כי לדעתו פעולות הנהג היו מכוונות.



עדת ראיה סיפרה לרשת פוקס ניוז: "חצינו את הרחוב ושמענו את ההתנגשות. ראינו אנשים בורחים מהזירה ואנשים שוכבים על הרצפה וכאלה שמנסים לעזור להם. היה נהג אוטובוס שנפגע".