תאונה מחרידה שהתרחשה בעיירה ארגנטינאית זעזעה את הרשת, כאשר ילד בן 13 ירה אתמול בטעות בחברתו בת ה-12 באירוע ששודר בשידור חי בפייסבוק. בסרטון שתיעד את הטרגדיה שקרתה בסנטה רוזה דה קלצ'ינס שבפרובינציית סנטה פה, נראה ילד משחק ברובה מסוג שוט גאן השייך לאביו, ליד צעירים נוספים ומפנה את כלי הנשק לעבר ילדה נוספת כשהאמין כי הרובה אינו טעון. לאחר מכן ירה הנער ירייה קטלנית שהביאה למותה של הנערה.


בתחילת הסרטון נשמע הילד היורה אומר: "הסתכלו על זה. אני יורה בנשק, אבל את לא מתה". כמה רגעים לאחר מכן נשמעה הירייה וילדים נוספים שנכחו במקום החלו לצעוק. "מה עשית? ההורים שלה יהרגו אותנו", נשמעו צועקים בסרטון לפני שברחו מהבית.



בתקשורת המקומית נאמר כי החזקת נשק של התושבים באזור אינה חריגה, מאחר והעיירה ממוקמת באזור ציד פופולרי וכי למשטרה אין כיוונים נוספים לחקירת המקרה מלבד האפשרות של תאונה.

בחודש שעבר, אזרח תאילנדי צילם את עצמו רוצח את בתו בת ה-11, העלה זאת בשני סרטונים שפרסם בפייסבוק, ומיד לאחר מכן התאבד. סרטוני הווידיאו שהעלה האב בעמוד הפייסבוק שלו הוצגו שם במשך יממה שלמה עד שדווחו על ידי גולשים והורדו מהרשת. התמונות הקשות מתאילנד מראות את ווטיסן וונגטלי כורך חבל סביב צווארה של בתו ואז זורק אותה מגג בניין בעיר פוקט. התאבדותו של האב לא שודרה ברשת וגופתו נמצאה לאחר מכן סמוך לבתו שנרצחה.
 
קצין המשטרה הממונה על החקירה אמר כי "הרוצח עבר התקף פרנויה בגלל שחשד שאשתו מתכוונת לעזוב אותו". שר הטכנולוגיה התאילנדי הגיב על התנהלות פייסבוק במקרה: "אנחנו לא מתכוונים להגיש תביעה נגד פייסבוק, מאחר והם רק מהווים את ספקי השירות והם פעלו אך ורק על פי הפרוטוקול לאחר שהוגשה בקשה להוריד את הסרטון. הם שיתפו פעולה באופן מצוין".