מלניה טראמפ עשתה זאת שוב לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ. אחרי שסירבה לקחת את ידו במהלך הפסיעה על השטיח האדום בבן גוריון, ועוררה עשרות כתבות ברחבי העולם, הפעם זה קרה ברומא, כאשר השניים התקדמו על מנת לרדת מהמטוס. בגלל שהתופעה קרתה פעמיים בתוך 48 שעות החליטו מומחי ה"דיילי סטאר" לבדוק מה קורה כאן.



הכתבים החליטו לשוחח עם מומחית לזוגיות להתנהגות נשים, וזאת טענה שלא צריך לעשות מכל הסיפור עניין גדול. על פי טענותיה "כל אישה יודעת שהיא רוצה ללכת יציבה על הנעליים שלה עם העקבים וכמה החשש מנפילה הוא גדול. ראינו שהנשיא הולך ממש לפניה וכל אחת יודעת שבמצב כזה אם את נותנת יד לבן הזוג שלך, אין לך שליטה על ההליכה, במיוחד עם נעליים ועקבים באורך של 7-8 סנטימטרים. תמיד קיים החשש שאת עלולה למעוד. את חייבת ללכת בעדינות ולא ללכת מהר".



אבל עם כל הכבוד להסבר המלומד, ההסבר שמעניין הרבה יותר את הקוראים הוא זה שמלניה פשוט לא רוצה לחשוף את רגשות החיבה ביניהם, כדי להראות שיש לה מעמד משלה כאשת הנשיא. עד עכשיו מלניה נראית כמי שמלווה את בעלה, ובניגוד למישל אובמה, לא ממש אקטיבית במעשיה, ולראייה העובדה כי לא עברה לגור בבית הלבן עד לתקופה האחרונה.



מומחית בשם פטי ווד אמרה לעיתון "אינדיפנדנט": "הדבר מראה שהיחסים הסקסואליים של בני הזוג השתנו ללא היכר. בעבר סיפרה מלניה שהיא וטראמפ עושים סקס כל לילה, אבל עכשיו היא רוצה להיראות כמו אשת נשיא ולא כמו זוג מלכותי שאין לה מה לומר בנושא".  ווד גם אמרה ששפת הגוף של מלניה אומרת: "אתה לא יכול להתייחס אליי כמו ילדה. יש לי את הסטייל שלי והקצב שלי".




 האפיפיור למלניה: "במה את מאכילה את דונלד? פיצות?" 



כאמור, השניים הגיעו מישראל אמש היישר אל הוותיקן. טראמפ זכה לקבל מחווה מהמשמר השווייצרי הקבוע בחצר הוותיקן, שלבוש במדים שעיצב לאונרדו דה ווינצ'י. בין האורחים היו גם בתו איוונקה טראמפ, בעלה ג'ארד קושנר, היועץ לביטחון לאומי ועוד. טראמפ אמר לאפיפיור: "זה כבוד גדול עבורי להיפגש איתך". במהלך הפגישה בוותיקן התבדח האפיפיור עם מלניה בספרדית, ושאל אותה: מה נתתם לו לאכול שהוא כזה גבוה? הרבה פיצה?". מלניה ענתה בצחוק: "כן, הרבה פיצה".



המפגש של טראמפ עם פרנציסקוס הוא התחנה השלישית שלו לסיור בן תשעה ימים, שמכונה "סיור שלוש הדתות". האפיפיור לא היסס לעקוץ את הנשיא כאשר אמר: "איש שחושב על בניית קירות ולא גשרים הוא 'לא נוצרי". זו ביקורת על ההבטחה של טראמפ ממערכת הבחירות לבנות חומה בגבול עם מקסיקו. הוותיקן אינו רואה בעין טובה את הרטוריקה הקודמת של הקמפיין האנטי-מוסלמי של טראמפ, אבל האפיפיור אמר: "אני לא רוצה לשפוט את טראמפ לפני שאני מאזין לו באופן אישי".



גורם בכיר בבית הלבן תידרך עיתונאים בטיסה של "אייר פורס1" של טראמפ לרומא ואמר: "המטרה של הביקור הייתה להראות שאפשר לעשות קואליציה בין שלוש הדתות ולהראות שזה לא בעיה מוסלמית, זו לא בעיה יהודית, זו לא בעיה קתולית, זו לא בעיה נוצרית, זו באמת בעיה בעולם".