הבריטים כועסים על האמריקאים בשל הדלפות מחקירת הפיגוע במנצ'סטר. שרת הפנים אמבר ראד ביקרה את התנהלות גורמי המודיעין האמריקאים לאחר שפרטים חסויים דלפו לתקשורת ואף פורסמו ברשתות הטלוויזיה ותמונות מזירת הפיגוע אף פורסמו בניו יורק טיימס. ראד כינתה את ההתנהגות "מרגיזה" והבהירה לעמיתיה מעבר לאוקיינוס שאסור שההדלפות יימשכו. 

כשנשאלה האם ההדלפות פגעו בחקירה, אמרה ראד כי לא היתה מרחיקה לכת עד כדי כך, אבל הדגישה שהאמריקאים מבינים היטב את המצב. בין הפרטים שנחשפו קודם בארצות הברית היו מספר הקורבנות הראשוני, העובדה שמדובר בפיגוע התאבדות ושם המחבל. 

כאמור, הניו יורק טיימס פרסם הערב תמונות מזירת האירוע. אחת מהן הראתה את התיק שבו הטמין המחבל סלמאן עבדי את המטען העוצמתי, שהרג 22 איש, בהם ילדים רבים, וכן חלקי מתכת ומסמרים שהוספו למטען כי להגביר את מידת הנזק. בתמונה אחרת נראה הנפץ שהפעיל את המטען, ושגרם לחוקרים להעריך כי מדובר ברשת טרור ולא במחבל בודד.
 
ההדלפה האחרונה הגיעה לאחר שראש הממשלה תרזה מיי הביעה ביטחון בשיתוף המודיעין בין בריטניה וארצות הברית, כשנשאלה על ההדלפה של המידע המודיעיני ע"י טראמפ לרוסיה. "אנחנו ממשיכים לעבוד אם ארצות הברית ואנחנו ממשיכים לחלוק מודיעין, כמו שאנחנו עושים עם מדינות אחרות", אמרה מיי.

בתוך כך, חקירת הפיגוע נמשכת. היום נעצרו מספר חשודים במעורבות בפיגוע, בהם בני משפחתו של סלמאן עבדי. אחיו הגדול נעצר במנצ'סטר ואילו אביו ואחיו נעצרו בטריפולי, על ידי הכוחות נגד טרור של לוב.