חתנו היהודי של נשיא ארצות הברית, ג'ארד קושנר, הוא האישיות הבכירה שנמצאת במוקד הבדיקה של ה-FBI אודות הקשרים בין סביבת טראמפ לרוסיה. כך דיווחו היום (שישי) לפנות בוקר הוושינגטון פוסט ו-NBC, על סמך מקורות ממשל שונים. 

במסגרת הבדיקה, שבוחנת גם אנשים נוספים, נבדק מידע אודות קושנר, מי שנשוי לביתו של הנשיא איוונקה ומשמש כיועץ בכיר בבית הלבן. לפי NBC, קושנר נבדק במסגרת החקירה בגלל מידע בו ייתכן שהוא מחזיק, ולא בגלל קשרים בעייתים הלכה למעשה עם הממשל הרוסי,  כמו למשל אלו שקיים היועץ לביטחון לאומי לשעבר מייקל פלין. עם זאת, לפי הוושינגטון פוסט, ייתכן כי מדובר במעורבות עמוקה יותר. העיתון היוקרתי טוען כי ה-FBI בוחן שתי פגישות שקיים קושנר עם שגריר רוסיה לארצות הברית ועם בנקאי ממוסקבה. "הוא נחקר בגלל הרוחב והטבע של הקשר שלו עם הרוסים", נכתב בוושינגטון פוסט. 

בתגובה לדיווחים מסר אחד מעורכי דינו של קושנר ל"וושינגטון פוסט": "מר קושנר התנדב בעבר לחלוק עם הקונגרס מידע על הפגישות המדוברות. הוא יעשה את זה אם התבקש לכך שוב בכל חקירה שהיא".

כזכור, משרד המשפטים האמריקאי החליט למנות לאחרונה את רוברט מאולר, ראש הבולשת לשעבר, כתובע עצמאי מיוחד לחקירת קשרים אפשריים בין הקרמלין לבין הקמפיין של טראמפ וממשלו. ההחלטה באה לאחר שטראמפ פיטר את ראש ה-FBI  ג'יימס קומי, לפי דיווחים שונים בגלל האופן בו ניהל חקירה זו. לפי דוח רשמי של ה-FBI בדצבר האחרון,  ממשל רוסיה ניסה במכוון להשפיע על הבחירות בארצות הברית לטובתו של דונלד טראמפ.