ג'קט של מעצבי העל דולצ'ה וגבאנה עומד במרכזה של סערה בינלאומית לאחר שהגברת הראשונה מלניה טראמפ לבשה אותו במהלך הביקור של הזוג הנשיאותי בוועידת ה-G7, ומחירו 51,000 דולר, סכום הדומה להכנסה הממוצעת בארה"ב.  זו לא הפעם הראשונה במהלך הטיול הראשון של הנשיא טראמפ מחוץ לגבולות ארה"ב, בה לבשה מלניה פריט של המעצבים דולצ'ה וגבאנה כולל שמלה שחורה שלבשה במהלך ביקור אצל האפיפיור ברומא.

גבאנה ציין את העובדה הזו בפוסט בחשבון האינסטגרם שלו, בו שיתף שלוש תמונות של הג'קט הצבעוני אשר מלניה לבשה מעל שמלה לבנה חלקה וציין את המראה המשובח של הגברת הראשונה בזמן שירדה מהרכב כאשר הזוג הנשיאותי הגיע לוועידה. 

מלניה והשמלה. צילום: רויטרס
מלניה והשמלה. צילום: רויטרס
גבאנה כתב בעמוד האינסטגרם שלו: "תודה לך מלניה, הגברת הראשונה". כמו כן דולצ'ה וגבאנה הפכו את סיציליה לביתם האופנתי ולכן לא מפתיע כי מלניה בחרה ללבוש פריטים שלהם דווקא בביקור בסיציליה. 

הג'קט מעורר סערה בשל מחירו הגבוה, 51,000 דולר שזה כמעט הסכום החציוני אותו מרוויחה משפחה ממוצעת בארה"ב בשנה, שהוא 56,000 דולר. לאחר בחירתו של טראמפ לנשיאות, מעצבים רבים הביעו את אי רצונם להלביש את הגברת הראשונה, בשל התנגדותם לעמודותיו של בעלה.