סוכנות הביון הבריטית MI5 פתחה חקירה לבדיקת התנהלותה בתקופה שקדמה לטבח במנצ'סטר. הם צפויים לחקור מדוע התעלמו מהתראות על המחבל שביצע את הפיגוע, סלמן עבדי. על פי הדיווחים שפורסמו הבוקר (שני) ברשת BBC, סוכנות הביון קיבלה לפחות שלושה דיווחים שונים על הקצנה איסלאמית שעבר עבדי ועל כך שלטענת מקורביו "סיכוי גבוה שיהפוך למחבל".
בתוך כך, המשטרה הבריטית עצרה עד כה 16 חשודים במעורבות בפיגוע הטרור בשבוע שעבר בכניסה להופעתה של הזמרת אריאנה גראנדה. "הוא נעצר בחשד לעבירות של קשרים לטרור", נכתב בחשבון הטוויטר של המשטרה המקומית במנצ'סטר. שניים מהחשודים שוחררו לאחר שנוקו מכל חשד, בעוד ה-14 הנותרים נותרו בחזקת המשטרה להמשך חקירה בנושא. 

כזכור, בסוף השבוע שעבר סיפרה הבוקר אחותו של המחבל כי הוא ביצע את הפיגוע מפני שרצה "לנקום על התקיפות האמריקאיות בסוריה". היא סיפרה כי אחיה היה אדם נדיב וכי הופתעה מהמעשה שעברה. היא הוסיפה בראיון בוול סטריט ג'ורנל: "אני חושבת שהוא רצה לנקום אחרי שראה ילדים מוסלמים מתים בכל מקום".
עוד פורסם בשבוע שעבר כי הבריטים כועסים על האמריקאים בשל הדלפות מחקירת הפיגוע. שרת הפנים אמבר ראד ביקרה את התנהלות גורמי המודיעין האמריקאים לאחר שפרטים חסויים דלפו לתקשורת ואף פורסמו ברשתות הטלוויזיה ותמונות מזירת הפיגוע אף פורסמו בניו יורק טיימס. ראד כינתה את ההתנהגות "מרגיזה" והבהירה לעמיתיה מעבר לאוקיינוס שאסור שההדלפות יימשכו. 

הנפץ שהפעיל את המטען במנצ'סטר. צילום מסך מתוך אתר הניו יורק טיימס

 
כשנשאלה האם ההדלפות פגעו בחקירה, אמרה ראד כי לא היתה מרחיקה לכת עד כדי כך, אבל הדגישה שהאמריקאים מבינים היטב את המצב. בין הפרטים שנחשפו קודם בארצות הברית היו מספר הקורבנות הראשוני, העובדה שמדובר בפיגוע התאבדות ושם המחבל. 
כאמור, הניו יורק טיימס פרסם תמונות מזירת האירוע. אחת מהן הראתה את התיק שבו הטמין המחבל סלמאן עבדי את המטען העוצמתי, שהרג 22 איש, בהם ילדים רבים, וכן חלקי מתכת ומסמרים שהוספו למטען כי להגביר את מידת הנזק. בתמונה אחרת נראה הנפץ שהפעיל את המטען, ושגרם לחוקרים להעריך כי מדובר ברשת טרור ולא במחבל בודד.