הממלכה הבריטית רועשת משחרור קטעים מראיון חושפני של הנסיך וויליאם שפרסם היום (שני) המגזין GQ, בו הוא מתוודה על געגועיו לאמו, הנסיכה דיאנה שנהרגה ב-1997 בתאונת דרכים בעת מנוסתה מעיתונאים שרדפו אחריה."מאוד הייתי רוצה לקבל את עצתה. הלוואי והייתה מספיקה לפגוש את אשתי קייט ולראות את ילדינו גדלים. מעציב אותי מאוד שהם לעולם לא יזכו להכיר אותה", אמר וויליאם על אמו שבאוגוסט ימלאו 20 שנה לפטירתה.



הוא הוסיף בנושא ואמר כי היום הוא מסוגל לדבר יותר בחופשיות על ההתמודדות עם מותה מבעבר: "אני נמצא במקום הרבה יותר טוב מבעבר ומדבר על אמי יותר בפתיחות ובכנות, וזוכר אותה בצורה יותר טובה. זו לא הייתה התאבלות רגילה, מאחר וכולם ידעו על כך,ידעו את הסיפור והכירו אותה".



וויליאם, קייט, ג'ורג' ושרלוט בתמונת חג המולד. צילום: כריס ג'לף



בהמשך הריאיון, סיפר וויליאם על הקמפיין של בית המלוכה, Heads Together, שיזם יחד עם אחיו הארי, שמטרתו לשבור סטיגמות בנוגע למחלות נפש. "המטרה הגדולה ביותר שלנו הוא לשבור את הטאבו הגדול שיש על הנושא. אנשים לא יכולים לגשת לקבל טיפול עד שלא ירגישו פחות בושה בנוגע למחלתם, חייבים לנפץ את הסטיגמה, זו כבר המאה ה-21", אמר.



וויליאם הוסיף: "אני לא מסוגל להבין איך משפחות לא יכולות עדיין לדבר על כך וכולם מודאגים מלומר משהו הכי קטן על הרגשות האמיתיים". על חשיבות המשפחה בעיניו: "יציבות בבית זה הדבר החשוב ביותר בשבילי. רוצה שבני יגדל מאחורי קירות הארמון אלא בעולם האמיתי. התקשורת עושה את זה קשה, אבל אלחם בשביל שיהיו לילדיי חיים נורמליים"