קרוב לשבועיים אחרי שההופעה שלה במנצ'סטר הסתיימה בפיגוע התאבדות שגבה את חייהם של 22 בני אדם, הגיעה היום (שבת) אריאנה גרנדה למנצ'סטר וביקרה במפתיע בבית החולים לילדים על מנת לפגוש את מעריציה שנפצעו בפיגוע ועדיין מאושפזים. הכוכבת הצעירה הצטלמה עם הפצועים וחיבקה אותם, והמעריצים והוריהם לא הסתירו את התרגשותם. "זה משמעותי עבורנו יותר מכל מה שעשו עבורנו בשבוע האחרון", אמר פיטר מאן, שבתו ג'יידן (10) עברה שני ניתוחים וסובלת משברים ומרסיסים. "מעולם לא ראיתי את ג'יידן כל כך שמחה. אפילו אני בכיתי".



מחר צפוייה גרנדה לערוך מופע הזדהות עם תושבי העיר לצד כוכבים גדולים כמו ג'סטין ביבר ומיילי סיירוס. אבטחה חסרת תקדים תלווה את האירוע על רקע המשך החקירה סביב רשת הטרור שסייעה למחבל סלמאן עבדי. מופע הצדקה שארגנה גרנדה, אשר לא הסתירה את הזעזוע שלה מהפיגוע הקשה במנצ'סטר ארנה ב-22 במאי, יתקיים במגרש הקריקט של אולד טראפורד ויועבר בשידור חי למדינות רבות ברחבי העולם. לצדה של גרנדה יופיעו ג'סטין ביבר, בלאק אייד פיז, קולדפליי, מיילי סיירוס, קייטי פרי, טייק דאת', אשר, פארל וויליאמס ורובי וויליאמס.



במנצ'סטר עדיין שוררת כוננות גבוהה ביותר מאז הפיגוע. שלשום פונו מאות בני אדם ממספר מבנים בדרום העיר, כולל מבית הארחה שבו מתגוררות משפחות של ילדים שנפגעו בפיגוע ומטופלים בבית חולים סמוך. זאת לאחר שהתגלתה באזור מכונית חשודה, שלהערכת החוקרים שימשה את המחבל עבדי. לקראת המופע, הודיעה המשטרה כי יינקטו אמצעי אבטחה חסרי תקדים על מנת לאפשר לעשרות אלפי הצופים ולקרוביהם להרגיש בטוחים.  




 

A post shared by Ariana Grande (@arianagrande) on