לווייני ריגול אמריקאים זיהו אתמול פעילות חדשה לראשונה זה שבועות אחדים באתר גרעיני תת-קרקעי בקוריאה הצפונית , כך דווח ברשת CNN האמריקאית. עוד נאמר, כי על פי שני בכירים אמריקאים שהביאו את המידע לא ניתן לדעת האם הדבר יוביל לניסוי גרעיני שישי של המדינה המסוגרת, אך יש בהחלט חשש סביר שכך הדבר.

לפני כשבועיים, רמטכ"ל צבא קוריאה הדרומית דיווח כי קוריאה הצפונית שיגרה טילים נגד ספינות לעבר חופיה וכי לא היה ברור היכן הטילים פגעו. כמו כן, בדיווח נאמר כי הטילים שוגרו מחופיה של העיר וונסן.
 
כמו כן, הסטודנט האמריקאי אוטו וורמבייר, ששוחרר בשבוע שעבר מהשבי בקוריאה הצפונית במצב של תרדמת, לאחר כשנה ושלושה חודשים שבהן שהה בכלא, הלך אתמול לעולמו, כך לפי בני משפחתו. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ אמר בתגובה למותו של הצעיר כי "וורמבייר התמודד עם תנאים קשים", והוסיף כי "בקוריאה צפונית יש משטר ברוטלי".
 
וורמבייר בן ה-22 חזר לארה"ב ביום שלישי שעבר, אז התברר לאמריקאים כי הוא שהה בתרדמת במשך כשנה. קוריאה הצפונית טענה כי הוא מת מהרעלה שפגעה במערכת העצבים שלו, אך צוות הרופאים שטיפל בו בארה"ב העריך כי זוהי לא הסיבה למותו. "וורמבייר לא מראה שום סימן של הבנת שפה, תגובה לדיבור או הכרה של הסביבה", אמר ד"ר דניאל קנטר שטיפל בו לאחר שובו למדינתו.