טרגדיה בפקיסטן: לפחות 140 בני אדם נשרפו למוות בכביש מהיר בעיר בהוולפור שבמדינה, זאת לאחר שמכלית דלק התהפכה, תוך שהתכולה שלה נשפכת על הכביש, כך לפי דיווחים בכלי התקשורת במדינה. מלבד ההרוגים, עשרות בני אדם נוספים נפגעו באורח קשה מאוד באירוע והועברו לטיפול בבתי החולים ברחבי העיר.



במהלך השריפה נכלו גם יותר מ-70 אופנועים ומספר מכוניות, זאת לאחר שעלו בלהבות. האש כעת נמצאת תחת שליטה, כאשר ככל הנראה לא ניתן יהיה לזהות חלק גדול מהגופות.



פצועים מפונים מאזור השריפה בפקיסטן. צילום: רויטרס
פצועים מפונים מאזור השריפה בפקיסטן. צילום: רויטרס



הרשויות במדינה חוקרות כעת את הסיבה שהביאה להתהפכות כלי הרכב הכבד, כאשר מהדיווחים הראשונים מהזירה עולה כי היא נסעה במהירות מופרזת ובצורה מסוכנת.



לאחר שהנפט נשפך על הכביש קהל רב התאסף באזור כדי לאסוף אותו ולקחת אותו עמם. מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי ככל הנראה סיגריה הציתה את האש, זאת לאחר שצמיג של המשאית התפוצץ במהלך עיקול חד בכביש. "אחד העוברים והשבים השתמש במצית כדי להדליק סיגריה והאירוע הקטן הפך לפיצוץ גדול", אמר עד ראייה.



בתוך כך, ראש ממשלת פקיסטן, מוחמד נוואז שריף, סיים את ביקורו בלונדון בעקבות ההתרחשויות, כך לפי סוכנות הידיעות הפקיסטנית. כידוע, כבישי המדינה ידועים לשמצה ברמת התחזוק שלהם, כמו גם תחזוקת הרכבים הירידות והנהיגה הפזיזה של נהגי המדינה, שתורמים אף הם להתרחשותם של אירועים כגון זה.