אז מי למעשה שיבש חקירה? בתגובה להאשמות שנשמעות נגדו זה חודשים רבים, ולאחר שהתגלה כי נשיא ארצות הברית הקודם ברק אובמה נמנע מלפתוח חקירה בנושא ההתערבות הרוסית בבחירות בארצות הברית, הנשיא הנוכחי, דונלד טראמפ, פתח היום (שני) בסדרת ציוצים בו הוא האשים את אובמה שדווקא הוא, ולא טראמפ, צריך להיחקר על בנוגע לשיבוש החקירה.



בסדרת הציוצים טען טראמפ כי הסיבה שאובמה לא פעל נגד ההתערבות הרוסית היא שהוא ציפה שיריבתו של טראמפ במירוץ, הילרי קלינטון, תנצח ולא רצה להפריע לה. "הסיבה שאובמה לא עשה כלום בנוגע לרוסיה לאחר שה-CIA הודיע לו על ההתערבות הרוסית היא כי הוא חשב שקלינטון תנצח, ולא רצה להרעיד את הסירה. הוא לא השתנק ברגע האחרון, הוא הפריע לחקירה וזה לא עזר לדמוקרטים ולהילרי המושחתת בכלל".



טראמפ המשיך וטען כי הסיפר האמיתי הוא שאובמה לא עשה דבר וכי "אחרי ארבעה חודשי חקירה, אין אף ראיה כי אנשי T (כך טראמפ מכנה את אנשיו, מ.א.) התוועדו עם הרוסים, מגיעה לי התנצלות".







אך יתכן וסדרת הציטוטים נבעה מציוץ אחר, בה הוא האשים את המפלגה הדמוקרטית בשיבוש העברת חוק הבריאות החדש שלו, נושא שאליו חזר טראמפ לאחר מכן ואמר "הרפובליקנים עובדים קשה להעביר את החוק, ללא עזרת הדמוקרטים, לא קל. אולי עדיף פשוט לתת ל'אובמה-קר' להתרסק".