סיפור זוועה חדש מבית היוצר של ארגון המדינה האסלאמית: פוליטיקאית עיראקית סיפרה כי חמושי ארגון הטרור הקיצוני אילצו שבויה יזידית לאכול את התינוק בן השנה שלה אחרי שהרעיבו אותה במשך שלושה ימים. ויאן דח'יל, חברת הפרלמנט העיראקי המשתייכת לקהילה היזידית, תיארה בריאיון לערוץ הטלוויזיה המצרי אקסטרה ניוז את הסיוט שעברה אישה יזידית שנפלה לידי דאעש ושימשה שפחת מין עבור חברי הארגון עד שחולצה מהשבי.



"אחת הנשים שהצלחנו לחלץ סיפרה שהיא הוחזקה בתוך מרתף במשך שלושה ימים בלי מזון או מים", סיפרה ד'חיל. "לאחר מכן, הם הביאו לה צלחת עם אורז ובשר. היא אכלה את המזון כי הייתה רעבה מאד. כאשר היא סיימה, הם אמרו לה: 'בישלנו את הילד שלך בן השנה שלקחנו ממך וזה מה שאכלת". בשל הדברים, התקשה המראיין להסתיר את דמעותיו בשידור.



סיפור מחריד נוסף שהביאה ד'חיל היה על צעירה יזידית שסיפרה כי החמושים לקחו שש מאחיותיה. "האחות הצעירה, ילדה בת עשר, נאנסה למוות מול אביה ואחיותיה", אמרה חברת הפרלמנט. "היא הייתה רק בת עשר".



היזידים, כורדים בני דת עתיקה, היו בין הקורבנות הראשונים כאשר ארגון דאעש השתלט על אזורים נרחבים בצפון עיראק בקיץ 2014 והחל לבצע בהם רצח עם בטענה שהם עובדי אלילים. לפי ההערכות, יותר מ-3,100 יזידים נרצחו על ידי חמושי דאעש, בעוד ש-6,800 נשים וילדות נחטפו ואולצו להפוך לשפחות מין ורבות מהן עדיין נעדרות.