נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס היום לפרסום המיילים בהן נחשף שבנו דונלד טראמפ ג'וניור קיים קשרים במהלך מערכת הבחירות עם גורמים רוסים, שהציעו לו מידע מכפיש על המועמדת הדמוקרטית הילרי קלינטון. "הבן שלי דונלד עשה עבודה טובה אתמול, הוא היה גלוי ופתוח" ,צייץ טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. "זהו ציד המכשפות הכי גדול בהיסטוריה הפוליטית. עצוב". 



הלילה דונלד טראמפ ג'וניור, אמר בראיון לרשת "פוקס" האמריקאית כי "בדיעבד הייתי עושה דברים קצת אחרת", בנוגע לפגישתו עם עורכת הדין הרוסייה איתה נפגש בזמן הקמפיין של אביו לנשיאות ב-2016. טראמפ הבן הוסיף כי לא סיפר לאביו על הפגישה ואמר: "לא היה מה לספר". 



כמו כן, בנו של הנשיא תיאר את הפגישה לא כלום. "זה היה בזבוז של 20 דקות, אני אפילו לא זכרתי את הפגישה עד שהזכרתם זאת". בתוך כך, נשיא ארצות הברית שיגר בחשבון הטוויטר שלו הודעת תמיכה בבנו כשאמר: "הבן שלי הוא אדם נהדר שאוהב את המדינה שלנו!".


כזכור, בימים האחרונים נחשף כי דונלד טראמפ הבן נפגש עם עורכת דין רוסייה, שלפי הטענות הציעה לו מידע מפליל על הילרי קלינטון. טראמפ ג'וניור הכחיש את הדברים ואמר כי הם שוחחו על מדיניות אימוץ. בהצהרה שפרסם אתמול הנשיא, הוא אמר כי "בני הוא אדם איכותי מאוד ואני מריע לו על השקיפות אותה הפגין". 



בנו של הנשיא החליט לחשוף את תכתובות הדוא"ל בינו לבין אדם בשם רוב גולדסטון, שכתב לו כי איש עסקים רוסי המוכר לטראמפ הציע להעביר לו חומר רגיש ומפליל על המועמדת לנשיאות. "זהו בבירור מידע רגיש, אבל זהו חלק מהתמיכה של רוסיה וממשלתה בטראמפ", כתב גולדסטון לטראמפ הבן במייל מה-3 ביוני 2016. בתגובה, ענה לו האחרון כי "אם זה מה שאתה אומר שזה, אני אוהב את זה". 



שישה ימים אחרי המייל הזה, ב-9 ביוני, נפגש טראמפ הבן ועורכת הדין וסלניצקיה במגדל טראמפ בניו יורק. לפי הדיווחים שהתפרסמו בתקשורת האמריקאית, בפגישה נכחו גם חתנו של מנהיג העולם החופשי, ג'ראד קושנר, כמו גם מנהל הקמפיין שלו באותה עת, פול מנפורט.