התקרית החמורה בעמאן: כוחות הביטחון הירדנים עומדים על זכותם לתחקר את איש הביטחון במתחם שגרירות ישראל, שנדקר הלילה על ידי בנו של בעל חנות רהיטים, מוחמד זכריא ג'ואודה, וירה בו למוות. בתקרית נפצע רופא ירדני, בעל הבניין, ונהרג. בישראל מדגישים, כי לעובד השגרירות יש חסינות, ואין אפשרות לחקור אותו או להעמידו לדין לפי אמנת וינה.

האב זכריא ג'ואודה, תושב העיירה דואימה ובעל חנות הרהיטים "ארסלאן" ממנו נרכש חדר השינה, סיפר, כי "אני מתייחס לבן שלי כשהיד, שנורה למוות על ידי היישות הציונית העוינת. אנחנו דורשים להעמיד את קצין המאבטח הישראלי לדין, ולגזור עליו עונש מוות". צעירים משולהבים עמדו מסביב לאב, וקראו "אללהו אכבר". 
בשיחה עם התקשורת בירדן אמר האב, כי "אדם רכש חדר שינה מחנות הרהיטים שלנו. לא ידענו שמדובר בישראלי, אחרת לא היינו מוכרים לו. אתמול היה מועד הרכבת חדר השינה בדירה של אחד מפקידי השגרירות הישראלית בעמאן. אנחנו דורשים ועדת חקירה, כדי להעמיד לדין את הישראלי. יש להוציא להורג את הפושע, ולסגור לאלתר את השגרירות בעמאן". 

זירת האירוע בעמאן. צילום: רשתות חברתיות
זירת האירוע בעמאן. צילום: רשתות חברתיות

לדברי האב, הוא שוחח עם בנו בשעה 14:00 וזה סיפר לו כי הפועל מאהר איברהים הלך להביא כלים להרכבת חדר השינה. "לאחר מכן לא שמעתי ממנו דבר", סיפר האב. "התקשרתי אליו מספר פעמים, אך הוא לא ענה. התקשרתי לשומר בדירה, וזה סיפר לי שהייתה תקרית ירי, וכי בני, הפועל השני והפקיד הישראלי נפצעו ופונו לבית החולים".
האב הוסיף, כי "פניתי לכמה בתי חולים כדי לבדוק אם בני הגיע אליהם, בהם גם המרכז הרפואי הערבי, ובקבלה קיבלו הוראה להפנות אותי לתחנת משטרת שמיסאני. פניתי לשם, והם הפנו אותי למפקדת משטרת הבירה, שם הודיעו לי שבני נהרג מירי, והחקירה נמשכת".
אתר "עמון" הירדני דיווח, כי במהלך נוכחותו של בעל הבניין, רופא ירדני, שמתגורר בסמיכות, התגלע ויכוח ביניהם, ואחד הצעירים דקר אותו ואת המאבטח הישראלי. אנשי הביטחון ירו אש לעבר ג'ואודה בן ה-17 וגרמו למותו. הצעיר השני נעצר.
בחצות הודיעו כוחות הביטחון בירדן שהרופא הירדני, בעל מבנה המגורים, מת מפצעיו, ואילו המאבטח הפצוע ממשיך לקבל טיפול רפואי במרכז הערבי – תחת אבטחה כבדה.