בשעות הראשונות לאחר פרוץ המלחמה בין ארה"ב לקוריאה הצפונית מאה אלף בני אדם ייהרגו בסיאול, בירת קוריאה הדרומית, כתוצאה ממתקפה גרעינית שתבצע קוריאה הצפונית כמכת תגמול להפצצה אמריקאית על מתקני הגרעין שלה. המלחמה, שתפרוץ ב2019 ,תסתיים בתבוסת קוריאה הצפונית, אך במחיר דמים יקר: 300 אלף הרוגים בקוריאה הדרומית ובכלל זה אלפי אמריקאים.



תרחיש האימים הזה מתפרסם בגיליון החדש של השבועון "אקונומיסט" הבריטי. לפי התרחיש, המלחמה תפרוץ לאחר ששליט קוריאה הצפונית קים ג'ונג און יחוש מאוים ויגיע למסקנה שהמשטר שלו בסכנת חיסול. בתגובה הוא מורה להפציץ את סיאול ומשגר פצצות כימיות על העיר. המלחמה מסתיימת לאחר שמפציצי חמקן מסוג 2B משליכים ארבע פצצות מימן חדישות בקוריאה הצפונית.



צילום מסך
צילום מסך



אלו פצצות מדויקות שמתוכננות לפגוע בעיקר במתקנים צבאיים ופחות באוכלוסיה אזרחית. השליט ורוב הגנרלים הבכירים של קוריאה הצפונית נחנקים בבונקר שבו הסתתרו. ההפצצות האמריקאיות גם משמידות את מאגרי הטילים של פיונגיאנג. לפי התסריט, תוצאה בלתי נמנעת של השימוש בפצצות הגרעין החדישות תהיה זיהום רדיואקטיבי, שיגרום למותם של מאות אלפי בני אדם בחודשים שלאחר סיום המלחמה, כולל מספר גדול של אמריקאים, במיוחד חיילים.

מלבד זאת, לפי התרחיש, יותר ממיליון תושבי הבירה פיונגיאנג ינסו להימלט מהעיר מחשש שההפצצות האמריקאיות יימשכו וכתוצאה ממחסור חמור במצרכי מזון. מיליוני האזרחים שינטשו את עיר הבירה וערים אחרות בקוריאה הצפונית ינסו להימלט לסין - מה שיגרום לקטסטרופה הומניטרית לסין בגבולה עם קוריאה הצפונית. ערים בסין גם ייחשפו לזיהום רדיואקטיבי כתוצאה מרוחות שיעבירו את הזיהום משטחי קוריאה הצפונית.
 
נוסף לכך, המתקפה האמריקאית תגרום לגלי הלם בבורסות ברחבי תבל ותיצור מיתון עולמי. אולם, "אקונומיסט" חוזה שהנשיא דונלד טראמפ יישאר רגוע ויצייץ בטוויטר: "ההתקפה של קים ג'ונג און על סיאול הייתה דבר רע. לא הייתה ברירה אלא לתקוף אותו גרעינית כתגובה. אבל תודות לפעולתי אמריקה שוב בטוחה".