עמרי דהן, ישראלי-אמריקאי בן 23, נדקר למוות ביום ראשון בערב בברוקלין, ניו יורק, במהלך ריב על מקום חיה. אחיו, אייל (29), נדקר גם הוא ונפצע. על פי המשטרה, התגרה החלה בחצות, ליד ביתו של הקורבן. אייל דהן הגיע לביתו במכוניתו ומצא שהחניה שלו חסומה.



ריקי זוואקי, עד ראיה לאירוע, סיפר כי "מה שקרה זה שהיהודי הגיע הביתה וראה שמכונית של הדוקר, מהאיטי, חונה בחניה כפולה. דהן צפר והדוקר, ג'מס ז'אן פול (41), יצא החוצה. "הוא צפר במשך עשר דקות והם התעלמו ממנו", אמר זוואקי. "ברגע שבעל הרכב יצא להזיז אותו, דהן יצא מהרכב והחל לצעוק עליו שיזיז את האוטו שלו". שני הגברים התווכחו ואז ז'אן פול הכה אותו באגרופו. "הם החלו לריב, ואז גבר נוסף מהאיטי יצא החוצה כדי לעזור לחברו", תיאר זוואקי. גורמים אומרים שהוא ניסה להפריד ביניהם.



דהן רץ לתוך הבית כדי לקרוא לאחיו, עומרי, כדי שיעזור לו, מה שגרם למצב להדרדר עוד יותר. בשלב זה, אומר זוואקי, מישהו זרק בקבוק זכוכית על אייל דהן. במשטרה אומרים כי בשלב זה ז'אן פול הלך למכונית שלו, לקח סכין, דוקר את עומרי דהן בחזה ואת אחיו בידו. "היה הרבה דם על המדרכה. זה היה מטורף ונורא", אמר זוואקי.



מייק, שהציג עצמו כבן דודם של שני האחים שגר מעבר לכביש, סיפר: "אבא שלי היה שם וניסה להציל אותו ולחסום את הדם. הוא נתו לו סטירות כדי להשאיר אות ער. אמא שלו רצה החוצה. היא הספיקה להחזיק אותו כמה רגעים ואז הוא הלך". מותו של עומרי דהן נקבע בבית החולים "בית ישראל". אחיו אושפז במצב יציב.



אתמול תפסה המשטרה את ג'מס ז'אן פול, החשוד בדקירה. הוא נלכד בנמל התעופה קנדי, כשניסה לברוח להאיטי.