ליקוי חמה מלא הוא אחד מתופעות הטבע המרהיבות שניתן לצפות בהן. זה קורה כשהירח מסתיר את השמש וחשכה מוחלת נופלת על הארץ באזור בו נראה הליקוי. מחר יזכו תושבי ארצות הברית כולה - מחוף לחוף - לחזות בתופעת הטבע הנדירה יחסית, שתחלוף מחוף לחוף.



לקראת האירוע, בארצות הברית כבר נערכים לתפוס מקום כדי למצוא את הזווית הטובה ביותר כדי לצפות בליקוי המלא. במדינת אורגון שבצפון-מערב ארצות הברית, ישנה תנועה גדולה בכבישים לכיוון מרכז המדינה, וגורמים לעומסים גדולים בכבישים ומרוקנים את תחנות הדלק בערי הספר, בתקווה לתפוס מקום טוב.
 
צפייה בליקוי חמה מלא עלולה להיות מסוכנת מאוד לעיניים, שכן מעט השמש שכן נראית מחוץ לקו הירח המסתיר אותה, מסנוורת מאוד. בסוכנות החלל האמריקאית- נאס"א - הזהירו את האזרחים מרכישת כל מיני אמצעים שאמורים לסייע בצפייה בליקוי, אבל למעשה עלולים לסכן אותם. 

לאלה שרוצים לצפות בליקוי באינטרנט, קבוצה של מדענים מאוניברסיטה במונטנה חברה לנאס"א על מנת לשגר 50 בלוני הליום, שייפרסו לאורך נתיב הליקוי המלא, לגובה של יותר מ-24 אלף רגל על מנת לתעד את הליקוי.  

מלבד האזרחים הרבים שיצפו בתופעה השמיימית, בזמן הליקוי יופנו אל השמיים אלפי טלסקופים של מדענים, ארגונים ומכוני מחקר, כדי לחזות ולנצל את ההזדמנות הנדירה להצצה מעמיקה יותר אל מרחבי היקום. כדי לעבד באופן מהיר ויעיל את כמות הנתונים האדירה אשר תיאסף באותו היום, מכוני חקר אקלים וחלל מהמובילים בעולם, ביניהם גם NASA, ישתמשו בטכנולוגית הקישוריות של חברת מלאנוקס. 
 
לרגל האירוע, יצרה החברה סרטון הצדעה ליום הייחודי, המצביע על זווית פוטנציאלית מסקרנת ומפתיעה אשר עלולה להיחשף בזמן הצפייה על מרחבי היקום העמוקים ביותר.