ג'ורג' קליין (96) זכה בפרסים ובעיטורים רבים על גבורתו במהלך הפלישה לנורמנדי במלחמת העולם השנייה, אולם כעת הוא הודה כי המציא הכל וכלל לא היה באזור הפלישה ההיסטורית. קליין, תושב אילינוי, שירת ביחידת הריינג'רס של צבא ארה"ב במהלך מלחמת העולם השנייה. במשך שנים, הוא סיפר כי הוא היה אחד הניצולים מהקרב הקשה שניהלו הריינג'רס ביום הפלישה, ב־6 ביוני 1944, נגד הכוחות הגרמניים בפואנט דו אוק שעל החוף הצרפתי. בשל גבורתו כביכול, הוא זכה במדליות לב הארגמן וכוכב הברונזה של הצבא האמריקאי ובאות לגיון הכבוד הצרפתי.



ביוני האחרון, קליין אף הגיע לטקס הזיכרון שנערך בפואנט דו אוק לציון 73 שנה לקרב, אחרי שגוף צרפתי, שפועל לשמירה על מורשת הפלישה, גייס 4,000 דולר לצורך הטסתו. הוא זכה למעמד של כוכב, הצטלם והעניק חתימות. כעת הודה קליין כי הסיפור שלו אינו אמיתי. שבועות ספורים לפני הפלישה, הוא נפצע במהלך תאונת אימונים ובעקבות זאת הועבר לטיפול בצפון אירלנד, שם שהה בעת שחבריו נלחמו. אחר שהכיר את תוכניות הקרב, הוא יכול היה לתאר אותן בפרוטרוט ולעורר אמינות בסיפורו.



מארק לאורנקו, שעומד בראש הארגון שהטיס את קליין לטקס ביוני, סיפר לעיתון צרפתי: "אנחנו הרוסים, כי האמנו לסיפור שלו. השקענו מאמץ רב כדי להביא אותו לנורמנדי. הוא היה כלוא בשקר, ואחרי שלא יכול היה להימלט יותר, הוא החליט לספר את האמת".