עשרות עדים למתקפת הטרור בתחנת הרכבת התחתית "פרסונס גרין" סיפרו כי דם הנפגעים כיסה שטח נרחב מהתחנה. כאשר הם עומדים מחוץ לתחנה הם סיפרו כיצד ברחו באימה לאחר פיצוץ של "כדור אש" ו"קיר של להבה". 



"היו המון אנשים בוכים ורועדים", אמר סאם שהגיע למקום הפיצוץ,  "היו הרבה אנשים צולעים ומכוסים בדם. בחור אחד שראיתי, פניו היו מכוסות דם - מעולם לא ראיתי דבר כזה". ריצ'רד איילמר-הול, שהיה על הרכבת, סיפר לסקיי ניוז כי "היו כמה פצועים על המדרגות. אנשים נמעכו  במורד המדרגות, המשטרה פינתה את כולם מהר מהמקום. היו צרחות, דחיפות  - זה היה כאילו מסתובב שם טרוריסט עם אקדח או משהו - הרבה אנשים בכו. זאת היה פאניקה כאוטית מוחלטת. גברת שהייתה על הרכבת יצאה כשהיא נושפת עשן ויוצאות ממנה להבות".





קומטר רובין פרוסט הגיעה לתחנה בדיוק כאשר האנשים החלו להימלט מהמקום. "נכנסתי לתחנה, היה דם על הרצפה ואנשים מכוסים בדם שרצו במדרגות וצעקו לנו לצאת". אחד העדים סיפר ל-BBC ש"אנשים אמרו שהייתה ברכבת 'חומה של להבות'. זה היה מזעזע, פאניקה, תוהו ובוהו, כולם פה מזועזעים, אתה לא מאמין שזה מגיע לשכונה שלך".


מלאני היסייד הייתה במכון כושר בקרבת מקום, והייתה אמורה לעלות על הרכבת כדי לצאת לעבודה. "בדיוק עמדתי לפתוח את הדלתות כדי לצאת מהמכון ואז פתאום הגיחו רכבי החירום וחסמו את הרחוב. השוטרים קפצה החוצה עם המגינים שלהם ואמרו לאנשים לזוז".