סם פרדי הסקוטי רק ביקש לרכוש נעלי בית באמזון, כפי שהוא נוהג לעשות לעתים די קרובות. אלא שהרכישה האחרונה הותירה אותו זועם, והכל בגלל התבנית המאוד בעייתית שהיתה חרוטה על סוליות הנעליים. 

למרבה הפתעתו של פרדי, הדוגמה על הסוליות היתה של צלבי קרס, סמלה של גרמניה הנאצית. מה שגרם לפרדי להתעצבן עוד יותר, היתה העובדה שתגובתו באתר אמזון, שביקשה להזהיר רוכשים פוטנציאליים אחרים, צונזרה על ידי ענקית הקמעונאות. 
 
פרדי, בן 81, מהעיר פרת' שבסקוטלנד,סיפר שהנעליים נראו מכובדות מאוד באתר וכי היה בשוק כשהגיעו אליו. "הזמנתי את הנעליים, שבמבט ראשון נראו טוב מאוד, אבל שהן הגיעו לדלתי הבנתי שיש צלבי קרס על הסוליות".


"בהחלט לא אנעל אותן יותר". סם פרדי ונעלי הבית עם צלבי הקרס. צילום: SWNS
"בהחלט לא אנעל אותן יותר". סם פרדי ונעלי הבית עם צלבי הקרס. צילום: SWNS

 
פרדי האשים את אמזון בכך שניסתה להסתיר את הסוליות השנויות במחלוקת על ידי הצגת החלק העליון שלהן בלבד. "אפשר להבחין בדוגמה מהר מאוד", אמר.  לדבריו, הוא לקוח קבוע של אמזון וסיפר שהם בדרך כלל מבקשים מהלקוחות לכתוב ביקורת על המוצר, "אז כתבתי שאני לא מרוצה מנעלי הבית מעוטרות צלבי הקרס ובהחלט לא אנעל אותם".
חברת הנעליים ממנה רכש פרדי את נעלי הבית אמרה בתגובה שזאת הפעם הראשונה שהעיצוב, שפותח בסין, הובא לתשומת לבה. דוברת החברה אמרה כי כל דמיון בין הדוגמה לצלבי קרס הוא מקרי בהחלט. זו דוגמה של מבוך כוורת".