סופות הוריקן היכו זו אחר זו בקאריביים בשבועות האחרונים ועם עליית מניין ההרוגים בעקבות פגיעת ההוריקן "מריה" בפורטו ריקו, השחקנית והזמרת ג'ניפר לופז חשפה כי היא עדיין לא שמעה מבני משפחתה החיים בנתיב הסופה. "מריה" פגעה בפוארטו ריקו לפני כיומיים. בסרטון מרגש שהעלתה לרשת האינסטגרם, לופז סיפרה הכי היא לא הצליחה להפסיק לחשוב על המתרחש באי מאז תחילת הטרגדיה.

"פוארטו ריקו נמצאת במחשבותיי", סיפרה לופז. "ההרס הוא מעבר לכל דמיון. אני ודודניי עדיין לא הצלחנו לשמוע מבני משפחתנו שם". עם זאת, הזמרת מצליחה לשמור על רוגע ולקרוא למעריציה לתרום לארגוני הסיוע בפוארטו ריקו ובאיים נוספים שנפגעו קשות מההוריקנים במהלך הקיץ. "אני ורבים אחרים ממוקדים כרגע בניסיון להבין מהי הדרך הטובה ביותר לעזור", היא אמרה. "האי הזה נפגע על ידי שני ההוריקנים ההרסניים ביותר שראינו, "אירמה" ו"מריה". היום, פוארטו ריקו זקוקה לעזרתנו".


לופז נולדה בארה"ב, אך הוריה נולדו בטריטוריה האמריקאית פוארטו ריקו, ורבים מבני משפחתה עדיין חיים באי הקאריבי. היא תרמה בעבר למאמצי סיוע בעקבות פגיעתן של סופות קודמות. לופז ובן זוגה, אלכס רודריגז, תרמו כל אחד מהם 25 אלף דולר למאמצי הסיוע בעיר יוסטון שבמדינת טקסס בעקבות השיטפונות ההרסניים שנגרמו על ידי ההוריקן "הארווי" בחודש שעבר.

כזכור, 32 בני אדם נהרגו בקאריביים כתוצאה מהוריקן "מריה", השנייה בקטגוריה 5 שפגעה באזור בחודש האחרון, אחרי "אירמה". 15 מההרוגים הם בפוארטו ריקו. ב-24 שעות בלבד, הורידה "מריה" מטר של גשם וגרמה לכך שאזורים רבים באי האמריקאי יישארו ללא חשמל במשך חודשים. שכונת חואנה מאטוס שבעיר קטאנו ספגה את הסופה בעוצמתה הגבוהה ביותר. הרוחות נשבו במהירות של 249 קמ"ש וגרמו לנזק בכמעט 80% מהבתים.