האם חייו רצופי העליות ובעיקר המורדות של או. ג'יי סימפסון יגיעו סוף סוף לשלב של רוגע ושלווה? תשע שנים אחרי שנכלא בגין שוד מזוין וחטיפה, השתחרר היום (ראשון) סימפסון מבית הכלא בנבאדה, שם ריצה עונש מאסר על שוד מזוין וחטיפה. דוברת שירות בתי הסוהר של נבאדה, ברוק קיסט, אמרה שסימפסון נאסף על ידי חבר. "אמרתי לו 'אל תחזור' והוא ענה 'אני לא מתכוון לעשות זאת'", אמרה קיסט. "הוא היה במצב רוח טוב, ונראה שמח להתחיל את הפרק הבא של חייו". 



ועדת השחרורים בנבאדה החליטה בחודש יולי לקצר את עונשו של סימפסון, לאחר שריצה רק תשע שנים מתוך 33 השנים שנגזרו עליו. הוא נעצר לאחר ששדד סוחרי מזכרות בחדר מלון בלאס וגאס. לדבריו, הוא ביקש להחזיר לעצמו מזכרות שנלקחו ממנו. 
שחרורו של כוכב הפוטבול לשעבר, בן 70, נעשה באמצע הלילה בנבאדה, על מנת לאפשר לו פרטיות. "החשש הגדול ביותר שלנו היה הביטחון שלנו ושל הציבור ולא רצינו שאף אחד, כולל הפפראצי, יעקבו אחריו", הסבירה קיסט. "הוא עזב דרך דלת כחולה גדולה  בשער הקדמי והביט למאה כדי שלא יצלמו  

אותו". 
 


המרדף המפורסם אחרי סימפסון, ששודר ברשתות הטלוויזיה בשידור חי 

סימפסון, שכאמור היה כוכב גדול בליגת הפוטבול האמריקאית, ולאחר מכן הפך לכוכב קולנוע, ושיחק בxדרת סרטי "האקדח מת מצחוק", בילה שנים באור הזרקורים. תחילה בגלל יכולתו הספורטיבית, שהעניקה לו את פרס השחקן המצטיין בליגת המכללות, לאחר מכן השתתפותו בסרטים ותוכניות טלוויזיה כמו סאטרדיי נייט לייב, ולבסוף בגלל משפט הרצח בו בו היה הנאשם. 
ביוני 1994, נעצר סימפסון בחשד שרצח את גרושתו, ניקול בראון ואת חברה, רון גולדמן. הוא נתפס לאחר מרדף על הכביש המהיר בלוס אנג'לס ששודר בשידור חי ברשתות הטלוויזיה. כשנה וחצי מאוחר יותר, באוקטובר, 1995, זוכה סימפסון מאשמת רצח בראון וגולדמן. עם זאת, בתביעה אזרחית שהוגשה על ידי משפחות הקורבנות, הוא נמצא אשם ונדרש לשלם פיצויים בסך 33 מיליון דולר.