חשד לפיגוע במרסיי: המשטרה המקומית מוסרת שצבא צרפת ירה והרג אדם חמוש בסכין לאחר שרצח שתי עוברות אורח בתחנת הרכבת המרכזית סן שארל בעיר הדרומית. גורם משטרתי אמר כי הדוקר צעק "אללה אכבר". ואז שיסף את גרונה של אחת הנשים ודקר את השנייה בבטנה. מספר בני אדם נפצעו בתקרית. שירותי הביטחון חסמו את האזור והורו לאזרחים לפנות את המקום. 

המשטרה אישרה כי הדוקר נורה וחוסל. גורם משטרתי אמר כי ככל הנראה מדובר באירוע טרור. שר הפנים, ג'ראר קולומב כתב בטוויטר אמר כי הוא נמצא בדרכו למרסיי. 



בחודש שעבר אירעה תקרית דומה בעיר טולוז, כשאדם הלוקה בנפשו הכה ארבעה עוברי אורח והתעמת עם שלושה שוטרים בעיר טולוז. גם במקרה זה התוקף צעק "אללה אכבר" לפני שהצליחו לעצור אותו. 

אחד מעדי הראייה סיפר כי "פטפטנו והוא קפץ עלינו, תחילה תקף את בני ואחר כך תקף את הבת שלי, פשוט רצנו".  בעקבות התקיפה פונו שני אנשים לבית החולים המקומי. במשטרה הצרפתית אמרו שהאדם שוחרר מבית חולים פסיכיאטרי באפריל.

בשנתיים האחרונות ידעה צרפת שורה של פיגועי טרור שבוצעו על ידי אנשי ארגון המדינה האסלאמית. בין הפיגועים הגדולים ניתן למנות את מתקפת הטרור בפריז ופיגוע הדריסה בניס, בהם מצאו את מותם מאות בני אדם.