מנגנוני הביטחון של לבנון הודיעו הלילה (שבת) כי עצרו חולייה של אזרחי המדינה, ששיתפו פעולה עם המוסד הישראלי. בדיווח של העיתון הלבנוני "אל-אחבאר", נמסר כי "מלחמת המודיעין בין המוסד הישראלי לבין מנגנוני הביטחון של לבנון וחיזבאללה נמשכת, כאשר לאחרונה נעצרה חולייה ובה שלושה לבנונים מבורג' אל-בראג'נה ודיר קובל, שגוייסה על ידי המוסד לאסוף מודיעין על ההתנגדות".



בדיווח נטען, כי "חוליית המידע בביטחון הלבנוני הצליחה לפרק בימים האחרונים חולייה ובה שלושה חברים שהיו להם קשרים עם ישראל, ופעלה בבורג' אל-בראג'נה ודיר קובל". עוד נאמר, כי "המבצע הביטחוני שהחל עם מעצרם של שני חשודים בבורג' אל-בראג'נה ובאל-חדאת', הושלם ביום שישי עם מעצרו של חשוד שלישי בדיר קובל".



על פי הביטחון הלבנוני, אחד החשודים, מורה בבית ספר שכונה "עבאס ס.", הודה שהוא פעל לטובת המוסד, ואף הפתיע את חוקריו כאשר סיפר להם כי שירת את ישראל "במטרת הנאה". בביתו נמצאו מכשירים אלקטרוניים ומחשבים ששימשו אותו.


עוד נמסר, כי שלושת העצורים, אחד מהם מהבקעה והשני מדרום לבנון, הופעלו על ידי לבנוני הנמצא בישראל. ככל הנראה, מדובר באזרח לבנוני שהגיע לישראל עם נסיגת צה"ל מדרום לבנון.



עיתון "אל-אחבאר" המזוהה עם חיזבאללה מסר, כי "מספר רב של סוכנים שפעלו לטובת המוסד הישראלי נעצרו בלבנון בתקופה האחרונה", אולם לא מסר את מספרם ומועד מעצרם. מהחקירה עולה עוד, כי הביטחון בישראל מתמקד בעיקר בפעילות של חיזבאללה ומרכזים של הארגון בעיקר בדרום לבנון. כזכור, ב-16 בינואר השנה דווח בלבנון, כי מנגנוני הביטחון עצרו חולייה ובה חמישה חושדים, שלושה גברים ושתי נשים, בחשד שריגלו לטובת ישראל, לאחר שהקימו חולייה של המוסד.



עוד דווח, כי החולייה הייתה בקשר עם שגרירויות ישראליות במזרח התיכון, אירופה ואסיה, והתמקדה בעורף הלבנוני. שניים מהעצורים החזיקו דרכונים לבנוניים, שלישי שהחזיק דרכון פלסטיני ועוד שתי נשים מנפאל. בחקירתם הודו, כי פעלו בשירות המוסד ואף היו בקשר עם שגרירויות ישראל בעמאן, אנקרה, לונדון וקטמנדו בירת נפאל. שתי הנשים האסייתיות הודו, כך דווח בזמנו, שקיבלו הוראות מישראל להרחיב את החולייה, תוך גיוס גורמים נוספים בלבנון.