רשת CNN פרסמה היום (שני) תצהיר שהוגש לבית המשפט מ-2013 ובו סטיבן פאדוק, מבצע
תיעוד הירי בלאס וגאס
הטבח בלאס וגאס שהרג 58 בני אדם, העיד על עצמו כי נהג להמר מדי לילה במיליון דולר, וכי נטל כדורי ואליום נגד חרדות. התצהיר, שהגיע לרשת החדשות האמריקאית, מכיל 97 עמודים ונכתב כחלק מתביעה שהגיש פאדוק נגד מלון קוסמופוליטן, אותו הוא תבע בעקבות פציעה שעבר במלון. עם זאת, בתצהיר שסיפק, לא פירט הרוצח את תדירות נטילת כדורי ההרגעה בהם השתמש.
 על פי התצהיר, ביתו למעשה באותה תקופה היה הקזינו. המלון סיפק לו מגורים בחינם, כפי שמספקים למהמרים כבדים מסוגו. פאדוק תיאר את עצמו בעדותו כ"שחקן הפוקר במחשב הגדול בעולם, איך אני יודע זאת?", אמר, "כי אני מכיר כמה משחקני הפוקר שמשחקים על סכומים גדולים. אף אחד לא משחק כמוני לאורך זמן".

זירת הטבח בלאס וגאס. צילום: AFP
זירת הטבח בלאס וגאס. צילום: AFP
עוד הוא העיד כי בשיא תקופת ההימורים שלו, ב-2006, הוא "בילה במשחקים בממוצע 14 שעות ביום, 365 ימים בשנה. הימרתי כל הלילה וישנתי לאורך כל היום", הוא הוסיף. כשנשאל האם בילה בבריכה במלון, הוא ענה כי הוא לא נוהג לבלות בשמש, וכשנשאל כמה היה יכול להגיע להמר במהלך לילה, ענה פאדוק: "מיליון דולר".

לאחר שצוין כי  פתק ובו מספרים, שתוארו כמשמעותיים לאירוע, אותר בחדרו, כעת פורסם בתקשורת האמריקאית כי מדובר היה בחישובים הקשורים לביצוע הירי, שנכתבו על ידי פאדוק. החישובים מתייחסים למסלול הירי שאותו ביצע, ולמרחק ממטרותיו, כך על פי מקור המעורה בחקירה שצוטט ב-CNN. 
 
 
הפתק, כאמור, אותר בסוויטת מלון "מנדליי ביי" לצד 23 כלי נשק, תחמושת וגופתו של פאדוק. לפי הרשויות, פאדוק ירה בעצמו לאחר שסיים את הטבח, שבו נפצעו גם כ-500 בני אדם. 
 
חוקרי האירוע ממשיכים לחפש אחר ראיות שהושארו מאחור כדי לאתר את הסיבה שהביאה את רואה החשבון לשעבר לצבור ארסנל של רובים ולפתוח באש על הקהל הרב שהגיע לפסטיבל שהתקיים בעיר ההימורים. נכון לעכשיו, לרשויות אין מידע אמין ביחס למניע שהביא אותו לבצע את הירי, זאת למרות כיווני חקירה רבים, כך לפי גורמי הביטחון במדינה.