חזוס קמפוס הוא מאבטח במלון מנדליי ביי בלאס וגאס, שמחלון החדר בקומה ה-32 שלו ירה בתחילת החודשסטיבן פאדוק ורצח 59 בני אדם שבילו בהופעה מעבר לכביש. הלילה, בראיון ראשון מאז האירוע בתוכניתה של אלן דג'רס, סיפר קמפוס, הראשון להגיע לזירת הירי, על שאירע. לדבריו, בתחילה הוא נשלח לבדוק דלת אש שנסגרה על ידי פאדוק. כששמע את הירי הוא חשב שמדובר במקדחה. לאחר מכן הוא תיאר בשלווה את הרגע בו נורה ע"י הרוצח. "הלכתי ושמעתי ירי. בתחילה תפסתי מחסה. חשתי צריבה. הרמתי את הרגל וראיתי דם. אז הודעתי בקשר על היריות". 


 
יחד עם קמפוס, התראיין גם סטיבן שוק, שהיה גם הוא באזור הירי, אבל לא נפגע משום שקמפוס הזהיר אותו וקרא לו לתפוס מחסה. השניים הודו למגיבים הראשונים, לכוחות הרפואיים ולקהילה בלאס וגאס על עזרתם בהתמודדות עם הטרגדיה. דג'נרס אמרה כי רצתה לתת לשניים כסף על גבורתם, אבל הם סירבו לקבלו. 


בשבוע שעבר התברר שפאדוק ירה במאבטח קמפוס שש דקות תמימות לפני שפתח באש לעבר הקהל

כזכור, ב-2 באוקטובר נכנס פאדוק לחדרו בקומה ה-32 של מלון מנדליי ביי בעיר ההימורים ופתח באש לעבר קהל של פסטיבל קאנטרי מעבר לכביש.59 בני אדם נרצחו ומאות נפצעו, במה שהפך לאירוע הירי ההמוני הגדול בהיסטוריה המודרנית של ארצות הברית. פאדוק ירה בעצמו לאחר מכן בטרם הספיקו ככוחות המשטרה ללכוד אותו.

הרשויות בלאס וגאס עוד לא מצאו מניע לאירוע, שהוא הירי ההמוני הקטלני ביותר בהיסטוריה של ארה"ב. על פי החשד, פאדוק, שהחזיק ברישיון טיסה אשר הצריך ממנו לעבור בדיקות פסיכיאטריות, סבל מהפרעה נפשית חמורה שלא נתגלתה.