אורי גלר רומז שיש לו ידע על ההתנקשות בנשיא ארצות הברית לשעבר ג'ון קנדי. האמן העל חושי הישראלי פרסם אתמול פוסט בפייסבוק, בו כתב כי בעקבות החלטתו של הנשיא טראמפ לפרסם את התיקים הסודיים בנוגע לחקירת ההתנקשות, הוא יכול לספר על מעורבותו בחקירה. 

"הייתי במקסיקו סיטי באותו זמן. אחד התפקידים שלי היה סוכן חשאי של משרד האוצר המקסיקני", כתב גלר. "בין יתר המשימות שביצעתי עבור ה-CIA, שתועדו בביוגרפיות ובאוטוביוגרפיות שלי, סוכן CIA בבירת מקסיקו הטיל עלי לחקור האם לי הארווי אוסוולד פעל לבד כשירה בקנדי בדאלאס, או שמא היו לו משתפי פעולה, כולל האם היתה לו תמיכה של המאפיה או הק.ג.ב.".
גלר הוסיף: "בשנות ה-70 המוקדמות הגעתי לשגרירות רוסיה במקסיקו, לשם הגיעו אוסוולד זמן קצר לפני שירה בנשיא, ב-22 בנובמבר, 1963. הצלחתי לשפוך אור אל ארגונים שייתכן שאוסוולד היה בקשר איתם, אבל הם לא כללו את המאפיה, סוכנויות אמריקאיות, או הנשיא לשעבר לינדון ג'ונסון, שהיה סגנו של קנדי".

 

גלר סיפר גם שפגש את ג'קי קנדי, אלמנתו של הנשיא הנרצח, בניו יורק. "היא היתה מעורבת בספר URI שנכתב עלי. סיפרתי לה הממצאים שלי במקסיקו משום שהיא היתה נחושה לגלות את האמת. נשארנו בקשר ויש לי עדיין מכתבים שלה". 
בהתייחסות לתיקים שעומדים להיחשף לציבור, תהה גלר אם גם שמו יכלל בהם, "כמו במסמכי ה-CIA שנחשפו בתחילת השנה" - ולפיהם נקבע שעל פי מבדקים שנערכו לו, לגלר יש יכולות על טבעיות - "או שמא מעורבותי נמחקה מהתיקים בגלל המידע שמסרתי לסוכן ה-CIA/ אם זה המקרה, לצערי לעולם לא אוכל לספר מה גיליתי, מפני שזה היה די מדהים", הבהיר גלר.