לאחר שאחיו, סטיבן פאדוק, הצליח לזעזע את ארצות הברית עם הטבח הגדול ביותר בתולדותיה, מתברר כי המשפחה הזאת רחוקה מלהיות נורמטיבית. ברוס פאדוק, אחיו של הרוצח, שקטל 58 בני אדם, נעצר בחשד להחזקת פורנו בו מעורבים ילדים. פאדוק נעצר בצפון הוליווד, קליפורניה, בביתו. 

מקורות משפטיים מסרו כי השוטרים קיבלו מידע מודיעיני מוקדם לפיו פאדוק מחזיק את החומרים האסורים על המחשב שלו, והצליחו להשיג צו חיפוש בביתו. מקורות לאתר TMZ שחשף את הפרשה, סיפרו כי החקירה החלה עוד לפני שאחיו ביצע את מסע הרצח הנתעב בתחילת החודש. השוטרים, אשר היו חלק מחקירה משותפת של ה-FBI ומשטרת לוס אנג'לס, אישרו את הממצא על המחשב.

כזכור, מניין ההרוגים באירוע הגיע ל-59 בני אדם, וכ-530 פצועים, לאחר שסטפן פאדוק פתח באש מחלון חדרו בקומה ה-32 במלון "מנדלי ביי", לעבר פסטיבל מוזיקת קאנטרי בו היו כ-2,200 חוגגים. כמות הרוגים הגבוהה נחשבת לאירוע הירי ההמוני הקטלני בתולדות ארה"ב, והמתקפה הגדולה במדינה מאז פיגועי ה-11 בספטמבר, אז הרגו מחבלי אל-קעידה אלפי אנשים בריסוק מטוסים על מגדלי מרכז הסחר העולמי ובניין הפנטגון. 

בסריקות שערכה המשטרה בחדרו של פאדוק במלון נמצאו 23 רובים וכלי נשק ובביתו של הרוצח נמצאו 19 כלי נשק נוספים, יחד עם חומרי נפץ. יש לציין כי אחד מאחיו, אריק, הביע שאט נפש מהטבח שביצע אחיו, ואמר כי המשפחה מגנה לחלוטין את האירוע, אך כאמור לא מדובר באח אשר נתפס כעת.