כוכבת "וונדר וומן", הישראלית גל גדות, הודיעה כי לא תשחק בסרט המשך אם הבמאי ברט ראטנר, שהואשם בהטרדה מינית, ישתתף בו בצורה כלשהי, כך לפי דיווח בארה"ב. מקור הוליוודי מסר לאתר "פייג' סיקס" כי השחקנית, שבחודש שעבר סירבה להשתתף באירוע בו הייתה אמורה להגיש לראטנר פרס, נוקטת בעמדה תקיפה לגבי הטרדות מינית בהוליווד ולא רוצה שהלהיט הקולנועי בהשתתפותה יסייע לאדם שהואשם בעבירות מין.
חברת ההפקות של ראטנר סייעה להפיק את "וונדר וומן" כחלק מהסכם עם ענקית הבידור "האחים וורנר". הסרט הכניס מעל ל-400 מיליון דולר ברחבי העולם, וחברתו של ראטנר תקבל חלק נכבד מההכנסות. עובד בחברת  "האחים וורנר" אמר כי: "ראטנר הרוויח כסף רב מהצלחת "וונדר וומן" בעקבות הסיוע של חברתו למימון הסרט הראשון. גדות אומרת כעת כי היא לא תחתום על חוזה עבור סרט ההמשך אם "האחים וורנר" לא תקנה את חלקו של ראטנר בהסכם ותיפטר ממנו".
המקור הוסיף לגבי השחקנית הישראלית: "היא קשוחה ועומדת על עקרונותיה. היא יודעת שהדרך הטובה ביותר לפגוע באנשים כמו ראטנר היא דרך הארנק. היא גם יודעת ש"האחים וורנר" חייבת לצדד בה בנושא הזה. הם לא יכולים לאפשר לאדם שמואשם בהטרדה מינית של נשים לממן חלקית סרט על העצמה נשית".

בשבוע שעבר, "האחים וורנר" הודיעה כי היא מנתקת קשר ישיר לראטנר בעקבות האשמות בהטרדה מינית שהופנו כלפיו על ידי מספר שחקניות, כולל אוליביה מאן ונטשה הנסטרידג'. ראטנר הכחיש את הטענות נגדו.

מוקדם יותר החודש, גדות העלתה פוסט באינסטגרם בו כתבה: "בריונות והטרדה מינית אינן מתקבלות על הדעת. אני עומדת לצד כל הנשים האמיצות שמתעמתות עם פחדיהן ומדברות. יחד אנו עומדות. כולנו מאוחדות בתקופה זו של שינוי". נציגיהם של גדות וראטנר לא הגיבו לידיעה. נציג של "האחים וונר" הכחיש את הדיווח.